باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد

به گزارش وبلاگ غزل، باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد و از کشوری فرد خواست به تخلفات باشگاه سپاهان رسیدگی گردد. باشگاه پرسپولیس به شدت در پی احقاق حق و حقوق خود در جابجایی است.

باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد

به گزارش وبلاگ غزل باشگاه پرسپولیس شب گذشته در نامه ای رسمی به کشوری فرد سرپرست سازمان لیگ فوتبال و رونوشت به مهدی تاج رییس فدراسیون و منصور قنبرزاده رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه سپاهان بابت تخلفاتی که اتفاق افتاده شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس در این نامه این ادعا را مطرح نموده که باشگاه سپاهان در 2 مورد تخلف نموده است.

مورد اول

باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به قانون تازه نقل و انتقالاتی مبنی بر این که انعقاد قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی ممنوع است بر اساس صحبت های قبلی مسئولان فدراسیون تاکید نموده باشگاه سپاهان با یکی از بازیکنان خود در ظاهر برای دو فصل قرارداد ریالی منعقد نموده اما در بندی از قرارداد آورده که دستمزد این بازیکن با نوسانات دلار روز پرداخت می گردد که تخلف آشکار از سوی این باشگاه است.

مورد دوم

تاکید سازمان لیگ این است که افزایش رقم قرارداد هر بازیکن برای فصل بعد باید معقول و منطقی باشد. از این رو قرارداد هر بازیکن برای فصل دوم نمی تواند بیشتر از 25 درصد قرارداد فعلی اش افزایش پیدا کند. اما باشگاه سپاهان قرارداد بعضی از بازیکنان تازهش را به گونه ای تنظیم نموده که مبلغ قرارداد آنها برای فصل آینده حتی بیش از 100 درصد افزایش پیدا می نماید. اقدامی که کاملا قوانین هیات رییسه فدراسیون را دور می زند.

در ادامه باشگاه پرسپولیس یادآوری نموده باشگاه سپاهان درحالی این گونه قانون را دور زده که پیش تر هر دو باشگاه پرسپولیس و فولاد تقاضای این جابجایی را از کارگروه داشتند اما مورد موافقت قرار نگرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید