خبرنگاران درخشش انجمن عکاسان خراسان رضوی در آلمان

به گزارش وبلاگ غزل، مشهد- خبرنگاران- آثار پنج عضو فعال انجمن عکاسان خراسان رضوی مورد پذیرش گروه داوری بیست و دومین مسابقه و نمایشگاه بین المللی عکاسی German International Photocup 2021 در کشورآلمان نهاده شد.

خبرنگاران درخشش انجمن عکاسان خراسان رضوی در آلمان

روابط عمومی انجمن عکاسان خراسان رضوی عصر دوشنبه گزارش داد: در این دوره از مسابقه که در چهار بخش رنگی، تک رنگ، طبیعت و مسافرتی برگزار می گردد، 14 عکس از پنج عکاس عضو این انجمن پذیرفته شد.

براساس این گزارش آثار سیدجلیل حسینی زهرایی (2 عکس)، قدیر وقاری (2 عکس)، شرمین نصیری (2 عکس)، محمدرضا پهلوان (چهار عکس) و محسن اسلام زاده (چهار عکس) مورد پذیرش در این مسابقه و نمایشگاه نهاده شد.

در این نمایشگاه که علاوه بر شهر فیلدراشتات به طور هم زمان در چهار شهر بادن، هسن، نیدرزاخسن و نوردهایم نیز برگزار می گردد، از میان 19 هزار و 107 عکس دریافتی از 2 هزار و 71 عکاس از 113 کشور دنیا، 635 عکس از 203 عکاس از 69 کشور در بخش بزرگسال و بچه ها به نمایشگاه راه یافته است.

برگزاری این رقابت بین المللی برای بیست و دومین سال متوالی توسط فدراسیون عکاسی آلمان DVF و با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون دنیای عکاسی FIAP انجام شد.

این گزارش می افزاید: علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده عکس های برگزیده به پایگاه اطلاع رسانی مسابقه به نشانی www.germanphotocup.de مراجعه کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران درخشش انجمن عکاسان خراسان رضوی در آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران درخشش انجمن عکاسان خراسان رضوی در آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید