خبرنگاران قاچاقچی لوازم آرایشی و برقی در اردبیل جریمه شد

به گزارش وبلاگ غزل، اردبیل - خبرنگاران - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از محکومیت و جریمه 625 میلیون و 662 هزار ریالی قاچاقچی لوازم آرایشی و لوازم خانگی برقی در اردبیل خبر داد.

خبرنگاران قاچاقچی لوازم آرایشی و برقی در اردبیل جریمه شد

به گزارش وبلاگ غزل ، علی رحیمی آذر روز سه شنبه گفت: در پی گزارش ماموران انتظامی مبنی بر کشف و ضبط مقادیر انبوهی لوازم آرایشی و لوازم خانگی و برقی در یک انبار باربری به ارزش 457 میلیون و 940 هزار ریال پرونده ای در این خصوص تشکیل شد.

وی افزود: این پرونده در شعبه دوم مورد رسیدگی و با توجه به محتویات پرونده و اخذ آخرین دفاع و سایر شواهد اتهام انتسابی محرز و فرد خاطی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 625 میلیون و 662 هزار ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

وی اظهارداشت: به منظور اثر بخشی هر چه بیشتر پرونده های مربوط به جرایم اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و احتکار با سرعت و دقت رسیدگی و نتیجه اقدامات انجام شده نیز به اطلاع مردم خواهد رسید.

وی بیان نمود: همکاری مردم به عنوان مهم ترین مولفه نظارتی تعزیرات حکومتی کمک شایانی در انجام رسالت همکاران ما و در نتیجه کاهش تخلفات خواهد داشت و به همین دلیل از شهروندان تقاضا داریم موارد مشکوک به احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم فروشی را به سامانه 135 تعزیرات اطلاع دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی در برخورد با محتکران، مخلان اقتصادی و متخلفان صنفی نه تنها هیچگونه اغماضی نخواهد کرد بلکه با آنها به طور قاطع رفتار خواهد کرد.

رحیمی آذر افزود: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و بیان نمود: برخورد با فرصت طلبان و سوء استفاده کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت های دستگاه قضایی است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران قاچاقچی لوازم آرایشی و برقی در اردبیل جریمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاچاقچی لوازم آرایشی و برقی در اردبیل جریمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید