ساپینتو ایران را ترک کرد؟

به گزارش وبلاگ غزل، ریکاردو ساپینتو مربی پرتغالی گزینه نهایی استقلال برای راهنمایی این تیم بود و در نهایت هم با مسئولان باشگاه به توافق رسید و قراردادش را امضا کرد.

ساپینتو ایران را ترک کرد؟

این مربی پرتغالی بعد از توافق نهایی با نمایندگان استقلال در دوبی، به تهران سفر کرد و طی اقامت یک روزه در مرکز ضمن حضور در مراسم معارفه از امکانات باشگاه نیز تماشا به عمل آورد.

ساپینتو، اما بامداد امروز تهران را به مقصد پرتغال ترک کرد که این سفر برای بعضی طرفداران عجیب بود. با توجه به زمان اندک استقلال در جابجایی و اینکه ساپینتو هنوز شناخت زیادی از استقلال به دست نیاورده، سفر او به کشورش انتقاد هایی در پی داشته است.

با این حال ساپینتو قرار است طی سفر چند روزه خود به کشور پرتغال ضمن تحقیق بیشتر درباره شرایط و بازیکنان استقلال، در بازگشت به ایران خانواده اش و بعلاوه وسایل شخصی خود را نیز به تهران بیاورد.

این مربی پرتغالی احتمالا اواسط هفته آینده همراه با همسرش به ایران سفر می نماید و تا آن موقع هم قرار است مسئولان استقلال محل اقامت وی را در تهران آماده نمایند و در اختیارش بگذارند. در بازگشت ساپینتو به تهران زمان آغاز تمرینات این تیم برای فصل تازه هم تعیین خواهد شد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "ساپینتو ایران را ترک کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساپینتو ایران را ترک کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید