نتیجه دربی صد در صد در تعیین قهرمان مهم است ، خیلی به بردن پرسپولیس امیدوارم

به گزارش وبلاگ غزل، مهدی مهدی پور هافبک استقلال تاکید دارد که شادی برد پرگل مقابل هوادار دیگر تمام شده و از الان تمام فکر و فکر تیم معطوف به بازی مقابل پرسپولیس است.

نتیجه دربی صد در صد در تعیین قهرمان مهم است ، خیلی به بردن پرسپولیس امیدوارم

مهدی پور در گفت وگویی با وبلاگ غزل گفت: بعد از بازی با هوادار 24 ساعت وقت داشتیم تا خوشحالی کنیم، اما از الان دیگر تمام فکر و فکر ما بازی با پرسپولیس است. دیگر باید تمام تمرکزمان روی دربی باشد تا انشاءالله بتوانیم با تدابیر کادرفنی و تلاش بازیکنان پیروز از زمین مسابقه خارج شویم و دل هواداران را شاد کنیم.

او با اشاره به کیفیت دربی پیش رو نیز گفت: به نظرم دربی یک بازی خیلی خیلی جذابی می شود. هر دو تیم از شرایط خوبی برخوردار هستند و رقابت نزدیکی با هم در صدر جدول دارند. نتیجه این بازی می تواند در معین قهرمانی نقش به سزایی داشته باشد. حتی می توان گفت که صد در صد نتیجه این بازی در قهرمانی امسال مهم است. خیلی امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی خیلی خوب برنده شویم.

هافبک استقلال در خصوص اینکه برخی از مسئولان و بازیکنان تیم پرسپولیس در اظهارنظرهایی عجیب عنوان کرده اند امیدواریم برنده مسابقه در زمین معین شود، گفت: این مسایل به من ربطی ندارد. سعی می کنیم در زمین یک بازی خیلی خوب ارائه دهیم تا هواداران از ما راضی باشند.

مهدی پور در خصوص شرایط خودش برای مسابقه حساس با پرسپولیس گفت: خوشبختانه شرایط خوبی دارم و اگر کادرفنی صلاح بدانند بازی کنم، با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "نتیجه دربی صد در صد در تعیین قهرمان مهم است ، خیلی به بردن پرسپولیس امیدوارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتیجه دربی صد در صد در تعیین قهرمان مهم است ، خیلی به بردن پرسپولیس امیدوارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید