یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش وبلاگ غزل، تهران (پانا) - باشگاه پرسپولیس قرارداد سرمربی خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید کرد

به گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه، پس از ملاقات و مذاکره با سیدمجید صدری، قرارداد خود را برای دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید کرد.

گل محمدی تا سرانجام این فصل با باشگاه پرسپولیس قرارداد داشت و به صورت قطعی، سرمربی سرخپوشان مرکز در لیگ بیست ویکم است اما بنا به کسب پیروزیت های بزرگ، رضایت طرفداران از عملکرد کادرفنی و احتیاج باشگاه به حفظ افراد موثر و پیروز، صدری تصمیم خود مبنی بر تمدیدقرارداد با این مربی بی حاشیه و پیروز را عملی کرد و قرارداد گل محمدی برای دو فصل دیگر قطعی شد.

با توجه به اینکه پرسپولیس هفته آینده باید به مصاف الهلال عربستان برود، این موضوع باعث افزایش توان روحی طرفداران و اعضای تیم می گردد و آثار مثبتی برای پرسپولیس در پی خواهد داشت. تمدیدقرارداد با گل محمدی، اولین گام برای استحکام بخشیدن به پرسپولیس در فصل پیش رو است و در روزهای آینده، باز هم باید منتظر اخبار خوب و امیدوارنماینده از سوی مدیریت باشگاه بود.

لازم به ذکر است؛ مهندس صدری چهارشنبه شب با انتشار یک استوری، نوید رقم خوردن یک اتفاق خاص و خرسند نماینده را داد و از طرفداران درخواست کرد تا این اتفاق را پیش بینی نمایند اما کمتر کسی به تمدیدقرارداد با گل محمدی اشاره داشت. حمایت قاطعانه مدیریت باشگاه از کادرفنی، انگیزه پرسپولیسی ها را بیشتر می نماید تا فضای مثبت و خوبی قبل از سفر تیم به عربستان به وجود بیاید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی با پرسپولیس تمدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید