4 هشدار مهم اپل درباره سلامت آیفون ، این دستورالعمل ها را به خاطر داشته باشید

به گزارش وبلاگ غزل، اپل مجموعه ای از هشدارها را به کاربران آیفون درباره اقدامات خاصی که باید برای ایمن ماندن و اطمینان از عمر طولانی دستگاه خود دنبال نمایند، صادر نموده است.

4 هشدار مهم اپل درباره سلامت آیفون ، این دستورالعمل ها را به خاطر داشته باشید

به گزارش وبلاگ غزل و به نقل از روزنامه سان، مهم نیست که چه زمانی از گوشی آیفون استفاده می کنید یا اینکه چه نسخه ای از این گوشی دارید، مهم این است که همواره از گوشی خود با خیال راحت بهره ببرید.

جدیدترین مجموعه توصیه های اپل در راهنمای کاربر آیفون iOS16 منتشر شده است. بخشی از اطلاعات مهمی که درباره ایمنی گوشی منتشر شده، درباره آداپتور برق یو اس بی (USB) آیفون است. هنگام استفاده از آداپتور برق، که جدا از آیفون فروخته می گردد، اپل توصیه می نماید که آن را برخلاف سیم داخلی برق، مستقیما به پریز برق وصل کنید،. علاوه بر این، اپل به مصرف نمایندگان پیشنهاد می نماید که از آداپتور برق یو اس بی گوشی در مکان های مرطوب مانند کنار سینک، و وان حمام استفاده ننمایند.

مهم تر از همه، اپل چهار زمان خاص را یادآور شد که کاربران آیفون هرگز نباید از آداپتور برق یا هر کابل مرتبط استفاده نمایند:

1. زمانی که دوشاخه یا شاخه های آداپتور برق آسیب دیده است

2. هنگامی که کابل شارژ فرسوده یا آسیب دیده است

3. هنگامی که آداپتور برق در معرض رطوبت بیش از حد قرار می گیرد

4. هنگامی که آداپتور برق زمین افتاده و آسیب دیده است

علاوه بر این در توصیه های ایمنی، اپل به مصرف نمایندگان پیشنهاد می نماید به دمای سطح آداپتور برق توجه نمایند.

اپل می گوید: از تماس پوست دست یا بدن خود با دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم ، زمانی که گوشی برای مدت طولانی کار نموده یا به منبع برق متصل است، خودداری کنید. به طور خاص، اپل به مصرف نمایندگان توصیه می نماید از خوابیدن روی دستگاه، آداپتور برق یا شارژر بی سیم اجتناب نمایند.

بیشتر بخوانید:

  • این هشدار را در آیفون جدی بگیرید | وضعیتی که فقط در 2 حالت رخ می دهد

اپل بعلاوه توصیه می نماید که آیفون، آداپتور برق و شارژر بی سیم خود را هنگام استفاده یا شارژ در یک منطقه با تهویه مناسب نگه دارید. این شرکت هشدار می دهد که رعایت نکردن توصیه های ایمنی اپل می تواند منجر به آتش سوزی، برق گرفتگی، جراحت یا آسیب به آیفون یا سایر اموال خانه گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "4 هشدار مهم اپل درباره سلامت آیفون ، این دستورالعمل ها را به خاطر داشته باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 هشدار مهم اپل درباره سلامت آیفون ، این دستورالعمل ها را به خاطر داشته باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید