43 واحد گردشگری مینودشت به 117 میلیارد تومان تسهیلات احتیاج دارند

به گزارش وبلاگ غزل، ایرنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات واصله، 43 واحد گردشگری مینودشت به 117 میلیارد تومان تسهیلات احتیاج دارند.

43 واحد گردشگری مینودشت به 117 میلیارد تومان تسهیلات احتیاج دارند

رضا پورمهدی، رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی مینودشت اضافه نمود: این واحدها در بخشهای مختلف شامل اقامتگاه های بومگردی، مجتمع جهانگردی، هتل، خانه صنایع دستی و مهمانپذیر هستند که با بهره برداری از آنها برای 310 نفر به صورت مستقیم فرصت شغلی ایجاد می گردد.

وی با بیان اینکه درخواست تسهیلات این تعداد واحد جهانگردی مینودشت از 2 سال پیش مطرح بود، افزود: با روی کارآمدن دولت سیزدهم و در قالب رشد هشت درصدی مالی استانداری گلستان، درخواست وام متقاضیان بروزرسانی و در سامانه مربوطه ثبت و در مرحله معرفی به بانک واقع شده است.

پورمهدی افزود: در صورت تسریع در روند پرداخت تسهیلات به متقاضیان، بخش قابل توجه 43 واحد حوزه جهانگردی مینودشت که 80 درصد آنها اقامتگاه بومگردی هستند تا سه ماه نخست سال آینده به بهره برداری و ارائه خدمات به مسافران و جهانگردان خواهند رسید.

رئیس اداره میراث فرهنگی مینودشت بعلاوه از فعال بودن 52 واحد جهانگردی شامل 20 اقامتگاه بومگردی، 2 هتل و 30 خانه مسافر در این شهرستان اطلاع داد و گفت: فعالیت این واحدها برای 398 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد نموده است.

وی اضافه نمود: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 36 هزار مسافر و جهانگرد در واحدهای جهانگردی فعال مینودشت اقامت داشتند. ضمن اینکه در این مدت 286 هزار نفر هم از جاذبه های جهانگردی نیز بازدید کردند.

پورمهدی به سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات جهانگردی هم اشاره نمود و بیان داشت: صاحبان واحدهای جهانگردی برای بهره مندی از تسهیلات، خدمات و تمدید پروانه فعالیت خود باید آمار جذب مسافران و درخواست های احتمالی را در این سامانه ثبت نمایند.

منبع: همگردی

به "43 واحد گردشگری مینودشت به 117 میلیارد تومان تسهیلات احتیاج دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "43 واحد گردشگری مینودشت به 117 میلیارد تومان تسهیلات احتیاج دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید