آخرین شرایط بازگشت دانشجویان دانشگاه سمنان به کلاس های درس

به گزارش وبلاگ غزل، رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه آموزش حضوری در دانشگاه سمنان شروع می گردد، گفت: دانشجویانی که دو دُز واکسن کرونا را دریافت نموده اند، می توانند در کلاس های درس شرکت نمایند.

آخرین شرایط بازگشت دانشجویان دانشگاه سمنان به کلاس های درس

به گزارش گروه استان های وبلاگ غزل از سمنان، مسعود نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به اینکه آموزش حضوری در دانشگاه ها بر اساس دستور های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، الزامی شده است، بیان نمود که به منظور حفظ سلامت افراد، حضور دانشجویان در کلاس های حضوری و مجازی در آینده نزدیک، منوط به ارائه کارت دیجیتال واکسیناسیون است.

او انجام واکسیناسیون را برای کلیه دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی الزامی خواند و گفت: دانشگاهیان می توانند از سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کارت واکسیناسیون خود را دریافت نمایند.

نصیری زرندی از افرادی که تا به امروز به هر دلیلی پیروز به دریافت واکسن نشده اند خواست تا نسبت به تزریق واکسن در اسرع وقت اقدام نمایند.

او اضافه نمود: تعداد بسیار زیادی از اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه سمنان هر دو دز واکسن را دریافت نموده اند و امید است در آینده نزدیک کلیه دانشگاهیان واکسینه شده باشند.

رئیس دانشگاه سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و شفاف از آغاز کلاس های حضوری تاکید و بیان نمود: اداره کل روابط عمومی دانشگاه سمنان به عنوان مرجع اصلی اطلاع رسانی است و بخش های مختلف این دانشگاه باید اطلاعیه های خود را با این اداره کل هماهنگ نموده و به اطلاع دانشگاهیان برسانند.

دیگر اعضای این ستاد در ادامه سیزدهمین نشست ستاد کرونای دانشگاه سمنان نظرات خود را درباره چگونگی و شرایط حضور دانشجویان در دانشگاه بیان و در این خصوص به بحث و گفتگو پرداختند.

در سرانجام نشست مذکور تصویب شد تا حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه و کلاس های درس به صورت تدریجی انجام گردد و امتحانات دانشجویان به خصوص دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری برگزار گردد.

کوشش برای بازگشایی خوابگاه های دانشجویی، از سرگیری خدمات اسکان و حمل و نقل دانشجویی، برپایی جلسات حضوری در بخش های مختلف دانشگاه و آماده شدن تیمی از مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه برای نظارت دقیق بر رعایت دستور العمل های بهداشتی در بخش های مختلف از دیگر مصوبه های این نشست بود.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین شرایط بازگشت دانشجویان دانشگاه سمنان به کلاس های درس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط بازگشت دانشجویان دانشگاه سمنان به کلاس های درس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید