انجمن اسلامی دانشگاه گیلان؛ در خدمت مردم برای مقابله با کرونا، جبران بی تدبیری بعضی از مسئولان توسط تشکل های دانشجویی

به گزارش وبلاگ غزل، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان گفت: این تشکل در ایام شیوع ویروس کرونا در حال جمع آوری یاری های دانشجویی برای خانواده های مناطق محروم شهرستان رشت جهت برطرف بخشی از مسائل آن هاست.

انجمن اسلامی دانشگاه گیلان؛ در خدمت مردم برای مقابله با کرونا، جبران بی تدبیری بعضی از مسئولان توسط تشکل های دانشجویی

مهران فتاحی در تبادل نظر با خبرنگار حوزه تشکل های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری وبلاگ غزل، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: امروز که استان گیلان درگیر ویروس کروناست، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان به عنوان نماینده بخشی از بدنه فعال دانشجویی در ایام شیوع ویروس کرونا در حال جمع آوری یاری های دانشجویی برای خانواده های مناطق محروم شهرستان رشت جهت رفع بخشی از مسائل آن هاست.

وی اضافه کرد: این تشکل دانشجویی، یاری به محرومان را بدون حمایت از ارگان، نهاد و شخص خاصی از قبیل نماینده مجلس یا عضو شورای شهر انجام می دهد و صرفا با یاری های دانشجویی و مردمی در حال رفع کردن بعضی از نیازهای مردم مناطق محروم شهرستان رشت و بعضی دیگر از شهرهاست.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان با بیان اینکه این تشکل در جهت یاری به قشر ضعیف استان گیلان با مسائلی از قبیل ارائه شماره حساب روبرو بود، گفت: با همکاری صندوق خیریه ارغوان این مشکل رفع شد و هم اکنون در حال خدمت رسانی به مردم عزیز منطقه هستیم.

فتاحی ادامه داد: امیدوارم در این روزها که بعضی از مدیران استانی از یاری به مردم درمانده اند، تشکل های دانشجویی استان بتوانند این ضعف و بی تدبیری را جبران نمایند، ما دانشجویان همیشه در فراز و نشیب های مختلف استان کنار مردم بوده ایم و امیدواریم بتوانیم نقش مفیدی در راستای خدمت رسانی به مردم ایفا کنیم.

وی اعلام کرد: از گروه های مختلف مردمی در این روزها که با تهیه لوازم بهداشتی و حفاظتی در مقابل ویروس کرونا فعالیت می نمایند، تشکر می کنم؛ این گروه ها به صورت داوطلبانه و جهادی، بی کفایتی بعضی از مسئولان و آقازاده های وبلاگ غزلن را جبران می نمایند.

انتهای پیغام/4118/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "انجمن اسلامی دانشگاه گیلان؛ در خدمت مردم برای مقابله با کرونا، جبران بی تدبیری بعضی از مسئولان توسط تشکل های دانشجویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن اسلامی دانشگاه گیلان؛ در خدمت مردم برای مقابله با کرونا، جبران بی تدبیری بعضی از مسئولان توسط تشکل های دانشجویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید