اخبار و رویدادها

همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی و ونسان کسل بازیگر فرانسوی ، متولد 22 شهریور 1383 (12 سپتامبر 2004) در شهر رم ، ایتالیا است. دختر مونیکا بلوچی با 175 سانتیمتر قد و 56 کیلوگر وزن در صنعت مد و فشن و بازیگری فعالیت می نماید و در این عرصه همانند مادر خود ،...

4 فروردین 1403

راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر از استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر از سمت گیلان و تنکابن، خبر داد.

14 اسفند 1402

طرز تهیه آش جو با جو پرک شده ، خوشمزه و مقوی

آش جو یک آش خوشمزه و سالم است که هم می توانید آن را با جو سالم، هم جو پرک شده تهیه کنید. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه آش هویج و جو همدانی را آنالیز نموده بودیم و در ادامه طرز تهیه آش جو با جو پرک شده را مرور می کنیم تا بتوانید آن را در روزهای سرد تهیه کنید و لذت...

6 بهمن 1402

پیشرفت سریع در یادگیری تدریس خصوصی زبان فرانسه

زبان فرانسوی، یکی از مهم ترین زبان های جهان شناخته می گردد و اهمیت ویژه ای در جامعه بین المللی دارد. این زبان غنی و زیبا، نه تنها در فرانسه بلکه در سراسر جهان به عنوان زبان رسمی و یا دوم، در بعضی از کشورها کاربرد دارد. این زبان شیرین در حوزه های مختلفی مورد...

11 آذر 1402

ترفندهای طلایی خانه داری که دانستن آنها ضروری است

دانستن ترفندهای خانه داری برای داشتن خانه ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفندها به شما کمک می کند تا بتوانید همه مسائل مربوط به خانه و آشپزخانه را با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اطمینان حل کنید.

21 شهریور 1402

باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد

باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد و از کشوری فرد خواست به تخلفات باشگاه سپاهان رسیدگی گردد. باشگاه پرسپولیس به شدت در پی احقاق حق و حقوق خود در جابجایی است.

12 شهریور 1402

تیر خلاص ایلان ماسک به توییتر!

هفته های اخیر اخباری مبنی بر تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی پرنده توییتر به X منتشر شد، حالا او قدم نهایی را برای این اقدام خود برداشته است.

6 مرداد 1402

فلسفه خوار شد، کسب وکار بالا نشست

ازجمله قابل توجه ترین این واکنش ها نامه حدود 40 نفر از استادان و پژوهشگران حوزه فلسفه بود که مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر را ناچار به نشان دادن واکنش کرد.

24 تیر 1402

هدایت مفید و عملی برای تغییر درک مخاطب از اضطراب

به گزارش خبرنگاران، ما اضطراب را همه چیز می دانیم، از ناراحتی خفیف تا هراس کامل. اما این همان چیزی است که رفتارهای اعتیاد آور و عادات بدی را که برای مقابله با آن استفاده می کنیم (مانند استرس خوردن، اهمال کاری، پیمایش عذاب و رسانه های اجتماعی) را راهنمایی...

30 خرداد 1402

عوارض پروتئین تراپی مو؛ نکاتی که قبل از انجام این روش باید بدانید

پروتئین تراپی مو یکی از روش های درمانی محبوب است که به شما یاری می نماید تا به موهای ضعیف و نازک، آسیب دیده یا خشک خود یاری کنید. متدهای مختلفی برای انجام این روش وجود دارد؛ شما می توانید در خانه با آماده کردن ماسک های مغذی و مقوی، موهایتان را پروتئین تراپی...

24 خرداد 1402

گیرنده شارژر وایرلس برای گوشی های هوشمند؛ بخریم یا نخریم؟

کاربرانی که گوشی های هوشمند آن ها از قابلیت شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند، روش های زیادی برای شارژ دستگاه خود دارند. اما آیا کاربرانی که گوشی های آن ها پشتیبانی از این فناوری ندارند، می توانند این قابلیت را به گوشی خود اضافه کنند؟ اینجاست که اهمیت گیرنده...

26 اردیبهشت 1402

پروژه موزه منطقه ای کرمانشاه به یکی از پروژه های تاریخی استان تبدیل شده است

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، پروژه موزه منطقه ای کرمانشاه به یکی از پروژه های تاریخی استان تبدیل شده است.

10 اردیبهشت 1402

14 اشتباه در تمرینات قدرتی که باید از آن ها اجتناب کنید

تصمیم گیری برای انجام تمرین های قدرتی بدون توجه به سن یا وزن یک تصمیم عالی برای افراد است. این تمرینات برای سلامتی حال و آینده فواید بسیاری دارند. البته توجه به این نکته بسیار مهم است که هزاران نفر هر ساله به علت انجام اشتباه حرکات تمرین های قدرتی آسیب...

4 اردیبهشت 1402

مقایسه دو غول هوایی؛ بلوگا در برابر دریم لیفتر

وزن قابل حمل بلوگا در مقایسه با سوپرگاپی (که قبل از بلوگا قطعات ایرباس را جابجا می کرد) دو برابر و حجم قطعاتی که جابجا می شوند تا 30 درصد افزایش یافته است.

31 فروردین 1402

نتیجه دربی صد در صد در تعیین قهرمان مهم است ، خیلی به بردن پرسپولیس امیدوارم

مهدی مهدی پور هافبک استقلال تاکید دارد که شادی برد پرگل مقابل هوادار دیگر تمام شده و از الان تمام فکر و فکر تیم معطوف به بازی مقابل پرسپولیس است.

28 فروردین 1402

پیشنهاد وسوسه انگیز برای ساپینتو

روی ماتا دستیار ساپینتو به تازگی مصاحبه نموده و گفته است که معلوم نیست سال بعد هم در استقلال باشند!

23 فروردین 1402

4 هشدار مهم اپل درباره سلامت آیفون ، این دستورالعمل ها را به خاطر داشته باشید

اپل مجموعه ای از هشدارها را به کاربران آیفون درباره اقدامات خاصی که باید برای ایمن ماندن و اطمینان از عمر طولانی دستگاه خود دنبال نمایند، صادر نموده است.

18 فروردین 1402

تصاویر ، فراوری یک کوفته بزرگ از گوشت ماموت منقرض شده! ، فرمول ساخت این ماده غذایی چیست؟

یک کوفته غول پیکر ساخته شده از گوشت کشت شده با استفاده از DNA یک ماموت پشمالو منقرض شده در موزه علمی نمو در هلند رونمایی شد.

10 فروردین 1402

عوارض خوردن دوغ برای سلامت بدن

سلامت نیوز نوشت: استفاده از دوغ عوارض و مضراتی را به همراه دارد، به طوری که مصرف دوغ برای خانم ها و بعضی افراد عوارض جدی برای سلامت بدن دارد.

5 فروردین 1402

در جبهه غرب خبری نیست جوایز اسکار را درو خواهد نمود

پیش بینی منتقدان حاکی از آن است که اقتباس تازه سینمایی از رمان اریش ماریا رمارک، در جبهه غرب خبری نیست ساخته ادوارد برگر بیشترین جوایز را در مراسم اسکار از آن خود خواهد نمود.

21 اسفند 1401
تعداد: (851)