بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

به گزارش وبلاگ غزل، شرکت دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) در جریان رویداد اخیر خود از بازی ماجراجویی اسکیت بردینگ داستان اسکیت (Skate Story) رونمایی کرد. این بازی که از طریق سم اِنگ (Sam Eng) توسعه داده شده است، در سال 2023 از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر می کند.

بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید

در صفحه استیم بازی Skate Story توضیحات مقابل ارائه شده است: در جهانی زیرین (Underworld)، شما یک شیطان هستید که از شیشه و رنج ساخته شده است. اهریمن اصلی (The Devil) با یک معامله ساده به شما یک اسکیت برد داده است و گفته که تا ماه (Moon) اسکیت کنید و آن را ببلعید و شما آزاد خواهید شد.

در رابطه با ویژگی های کلیدی این بازی نوشته شده است:

  • بیت های هیپنوتیزم برای خیابان های شیطانی: با گشت و گذار در جهانی زیرین به یک موسیقی متن خاص از هنرمند مرموز نیویورکی Blood Cultures و آهنگ های اضافی از جان فیو گوش کنید.
  • ماجراجویی با اسکیت سواری خیابانی: در 9 لایه جهانی زیرین اسکیت سواری و در خیابان ها و چشم انداز ها سورئال پر از تاقچه های موم شده، شکاف های نامقدس و شیاطین شکنجه شده گشت و گذار کنید. راه خود را از طریق مسیرهای مخاطره آمیز پیش ببرید. در حین کاوش در جهان و تسلط بر اسکیت خود، چالش های خود را کشف و ایجاد کنید.
  • تسلیم زیبایی شدن به زیبایی اسکیت برد: روح خود را بفروشید تا بتوانید تجهیزات مختلف و تازه ای را برای اسکیت برد خودتان تهیه کنید. بیش از 70 ترفند برای بهتر شدن اسکیت شما وجود دارد. آزمون های تعیین شده را کامل کنید، ترفندها و مهارت های تازه را یاد بگیرید و تجهیزات تازه را بخرید. با حرکت چرخشی 360 درجه خود اهریمنان بدخواه را نابود کنید یا حداقل آن ها را تحت تأثیر قرار دهید.

اگرچه این روزها بازی های با تمرکز روی اسکیت زیاد شده باشند، با توجه به توضیحات ارائه شده و چیزی که دیدیم، Skate Story خود را از بقیه متمایز می کند. همان طور که گفتیم اینجا شما در نقش یک شیطان هستید و باید از پس معامله ای که اهریمن انجام داده اید، پیروز بیرون بیایید. Skate Story از لحن معمولی بازی های اسکیت چشم پوشی و سعی می کند تا چیزی تاریک، بی رحم و خیره کننده به ما ارائه دهد. به خاطر همین موضوع شاید بتوان آن را یکی از بازی های قابل توجه دیوالور در سال آینده در نظر گرفت. به خصوص اگر به اسکیت علاقه داشته باشید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Skate Story ماجراجویی ماورایی با اسکیت است؛ تریلر رونمایی آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید