بخشی از زباله های منطقه گردشگری گاوازنگ جمع آوری شد

به گزارش وبلاگ غزل، رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: مراسم پاکسازی گاوازنگ به همت انجمن حمایت از بیماران کلیوی و با مشارکت اداره کل منابع طبیعی انجام شد.

بخشی از زباله های منطقه گردشگری گاوازنگ جمع آوری شد

معانی رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ضمن قدر دانی از حضور علاقمندان به طبیعت و پاکسازی محیط گفت: مردم باید از ریختن زباله روی زمین پرهیز نمایند.

او با اشاره به پاکسازی مجموعه گاوازنگ اززباله به وسیله کارگران، اضافه نمود: طی روز های گذشته دوکامیون زباله از گاوازنگ خارج شده است.

رئیس اداره جنگل کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان ادامه داد: پارک شهری گاوازنگ در شمال زنجان واقع شده و از تفرجگاه های معروف شهر زنجان است که متأسفانه با حجم عظیمی از زباله روبرو است.

معانی بابیان اینکه پارک شهری گاوازنگ شرایط خوبی ندارد، گفت: درختان سال ها است که آبیاری نشده اند و زباله موجود پای درختان و جوی های آب باعث خشکیدگی تعداد کثیری از درختان شده است.

روز جهانی پاکسازی زمین تلنگری است تا بیش از پیش به موضوع پر اهمیت حفظ و حراست از زمینی که تنها مأمن و پناهگاه انسان به شمار می رود، پرداخته گردد و این فرصت را در اختیار انسان ها قرار می دهد تا برای حیات و سلامت سیاره ای که روی آن زندگی می نمایند قدمی بردارند.

وبلاگ غزل زنجان زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بخشی از زباله های منطقه گردشگری گاوازنگ جمع آوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشی از زباله های منطقه گردشگری گاوازنگ جمع آوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید