برنامه دیدارهای تدارکاتی مردان والیبال ایران معین شد

به گزارش وبلاگ غزل، تیم ملی والیبال ایران پیش از حضور در لیگ ملت ها 2022 در دو ملاقات تدارکاتی و محبت آمیز به مصاف تیم ملی صربستان می رود.

برنامه دیدارهای تدارکاتی مردان والیبال ایران معین شد

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ غزل به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران که از 20 فروردین اردوی آماده سازی خود را آغاز نموده است، از 18 خردادماه در لیگ ملت ها 2022 به مصاف حریفان خود می رود.

پس از مذاکرات و مکاتبات لازم فدراسیون والیبال ایران با کشورهای مختلف و صاحب نام والیبال جهان، صربستان و استرالیا دو کشوری بودند که علاقمندی خود را برای ملاقات محبت آمیز با تیم ایران اعلام کردند.

با تشخیص بهروز عطایی سرمربی تیم ملی کشورمان مقرر شد تیم ایران پیش از حضور در لیگ ملت های والیبال در دو ملاقات محبت آمیز در صربستان در تاریخ های 12 و 13 خردادماه به مصاف تیم ملی این کشور برود و سپس راهی بزریل محل برگزاری هفته نخست لیگ ملت های والیبال گردد.

بر این اساس مردان والیبال ایران چهارم خردادماه تهران را به مقصد صربستان ترک می نمایند و پس از برگزاری دو ملاقات محبت آمیز با شاگردان ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال صربستان و ادامه تمرینات خود در این کشور به مدت یک هفته، راهی برزیل خواهند شد.

گفتنی است تیم ملی والیبال استرالیا نیز موافقت خود را با برگزاری دو ملاقات محبت آمیز با تیم ملی ایران در برزیل را اعلام نموده بود اما به تشخیص کادر فنی تیم ملی و به علت اهمیت ملاقات محبت آمیز با تیم ملی صربستان و بعلاوه مدت زمان کم تا آعاز مسابقات لیگ ملت ها برگزاری این دو ملاقات محبت آمیز منتفی شد.

تیم ملی والیبال ایران چند روز قبل از آغاز لیگ ملت ها در برزیل اردو خواهد زد و روز چهارشنبه 18 خردادماه در نخستین مسابقه خود در لیگ ملت ها به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "برنامه دیدارهای تدارکاتی مردان والیبال ایران معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دیدارهای تدارکاتی مردان والیبال ایران معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید