ملی پوش ایران به پرافتخارترین تیم اسپانیا پیشنهاد شد ، این بازیکن شبیه ستاره بارسلوناست

به گزارش وبلاگ غزل، بازیکن تیم ملی ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد قابل توجهی داشت اکنون به پرافتخارترین باشگاه اسپانیا پیشنهاد شده است.

ملی پوش ایران به پرافتخارترین تیم اسپانیا پیشنهاد شد ، این بازیکن شبیه ستاره بارسلوناست

به گزارش وبلاگ غزل آنلاین، سالار آقاپور بازیکن 22 ساله تیم ملی فوتسال ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد قابل توجهی داشت، اکنون به وسیله یکی از کارشناسان و وبلاگ غزل فوتسال اسپانیا به تیم پرافتخار اینترمووی استار پیشنهاد شده است.

دیوید کاندلاس در این خصوص نوشت: مثالی از یک خرید مقرون به صرفه که می تواند چیزها را در اینتر تغییر بدهد: سالار آقاپور که در کنار حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آخرین دوره مسابقات قهرمانی آسیا حضور داشت.

این تحلیلگر فوتسال اسپانیا بعلاوه آقاپور را با دیگو زوفو بازیکن تیم ملی برزیل و باشگاه بارسلونا مقایسه کرد.

اینترمووی استار با 14 عنوان قهرمانی در لیگ اسپانیا و پنج عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا پرافتخارترین باشگاه اسپانیا محسوب می گردد ولی در این فصل در خاتمه هفته یازدهم، با کسب 16 امتیاز در رده ششم جدول واقع شده است.

در حال حاضر ایران در لیگ اسپانیا سه لژیونر دارد. مسلم اولادقباد و حسین طیبی در تیم پالما حضور دارند و سعید احمدعباسی برای تیم واین آلبالی والدپنیاس بازی می نماید.

آقاپور این فصل در تیم مس سونگون حضور دارد و باید دید آیا برای فصل آینده باشگاه های اروپایی نظری روی جذب این بازیکن 22 ساله خواهند داشت یا نه.

منبع: همشهری آنلاین

به "ملی پوش ایران به پرافتخارترین تیم اسپانیا پیشنهاد شد ، این بازیکن شبیه ستاره بارسلوناست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش ایران به پرافتخارترین تیم اسپانیا پیشنهاد شد ، این بازیکن شبیه ستاره بارسلوناست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید