تست PCR کرونا برای سفر به کانادا الزامی شد

به گزارش وبلاگ غزل، کانادا اخیرا تمامی مسافران خارجی را ملزم به انجام تست PCR نموده است؛ تست PCR مسافران کانادا باید سه روز قبل از سفر منفی باشد. علاوه بر این در مرزهای ورودی کانادا ماموران رعایت مقررات را آنالیز می نمایند. این را آقای بیل بلر وزیر بهداشت کرونا اعلام نموده است. وی بعلاوه گفته که این طرح جایگزین قرنطینه اجباری 14 روزه نیست. جزییات این طرح هنوز در دست نهایی شدن است و قرار است این هفته اطلاعات نو منتشر گردد.

تست PCR کرونا برای سفر به کانادا الزامی شد

به موجب قانون تمامی افرادی که از خارج وارد کانادا می شوند باید خود را تا 14 روز قرنطینه نمایند. این بدان معناست که باید در همه حال داخل فضای دربسته بمانند و برنامه ای برای تهیه مایحتاج اعم از غذا و دارو داشته باشند. افرادی که از مقررات قرنطینه تخطی نمایند به حبس تا شش ماه و یا 750 هزار دلار کانادا جریمه نقدی محکوم خواهند شد.

هرچند بعضی مسافران در صورتی که قبل از سفر کانادا از دولت کسب اجازه نموده باشند مجاز به شکستن قرنطینه هستند. معمولا این افراد به دلایل بشردوستانه و عاطفی نظیر شرکت در مراسم تدفین یا حضور در کنار عزیزی که چند صباحی از عمرش باقی نمانده و در بستر احتضار واقع شده است به کانادا می آیند.

این طرح تازه را اولین بار وزیر بهداشت کبک مطرح نموده و از مقامات فدرال درخواست کرد که نظارت ها بر مسافران خارجی شدیدتر باشد. استان کبک کانادا بعلاوه فروشگاه هایی که اقلام ضروری عرضه نمی نمایند را ملزم به تعطیلی نموده است.

طرح مزبور بعلاوه در واکنش به افزایش موارد ابتلا به کرونا در سراسر کانادا اجرایی می گردد. لازم به ذکر است با آغاز فصل زمستان تعداد موارد ابتلا به کرونا در کانادا افزایش چشمگیر داشته است به طوری که تنها در 29 دسامبر بیش از 550,000 به ثبت رسیده است. کانادا اوایل ماه دسامبر آغاز به تزریق واکسن کرونا محصول شرکت فایزر کرد. واکسن مدرنا نیز در راه است. آنگونه که ردیاب واکسن که یک دانشجوی دانشگاه ساسکاچوان طراحی نموده به ما می گوید، تا به اینجا بیش از 70 هزار واکسن فایزر در سراسر کانادا زده شده است.

نکات مهم برای مسافران خارجی کانادا

  • مسافران باید تا سه روز قبل از سفر به کانادا تست PCR کرونا انجام دهند و جواب تست آنها منفی باشد تا بتوانند به کانادا بیایند.
  • مسافران باید برنامه ای برای قرنطینه 14 روزه خود در کانادا داشته باشند. آنها باید بدانند که چگونه مکان قرنطینه خود را تهیه خواهند کرد و اقلام ضروری زندگی اعم از دارو و غذا را چگونه تهیه خواهند کرد.
  • مسافران باید اپلیکیشن ArriveCAN را قبل از سفر به کانادا در تلفن همراه خود داشته باشند. آنها باید اطلاعات شخصی و جزییات پرواز خود را ارائه نمایند. آنها بعلاوه باید به وسیله این اپلیکیش خودارزیابی روزانه انجام دهند.
منبع: ویزا موندیال

به "تست PCR کرونا برای سفر به کانادا الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست PCR کرونا برای سفر به کانادا الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید