حاضران در مراسم اسکار طی پخش تلویزیونی ماسک نخواهند زد

به گزارش وبلاگ غزل، آموزشگاه اسکار جزئیاتی جدید از نحوه اجرای شیوه نامه های کرونایی در مراسم اهدای جوایز را اظهار داشت.

حاضران در مراسم اسکار طی پخش تلویزیونی ماسک نخواهند زد

به گزارش خبرنگار به نقل از ورایتی، آموزشگاه اسکار از حاضران این مراسم نمی خواهد که در طول برگزاری و پخش مراسم در 25 آوریل از ماسک صورت استفاده نمایند. این خبر طی یک جلسه با مسئولان آموزشگاه، نامزدها، استودیو ها و ناشران خصوصی اعلام شد.

به گفته یکی از مسئولان آموزشگاه به این دلیل که مراسم به عنوان یک محصول تلویزیونی و فیلم تلقی می گردد، زدن ماسک برای افرادی که جلوی دوربین هستند لازم نخواهد بود؛ بنابراین از مهمان هایی که جلوی دوربین قرار ندارند درخواست می گردد که از ماسک صورت استفاده نمایند. برای مثال، مهمان ها باید طی تبلیغات تلویزیونی ماسک بزنند. مراسم اسکار علاوه بر دالبی تیه تر در یونین استیشن لس آنجلس نیز برگزار خواهد شد.

آموزشگاه اسکار همچنین گفت که ظرفیت حضور مخاطبان به 170 نفر محدود شده است. همانطور که ورایتی در اوایل این ماه گزارش داده بود، مخاطبان به صورت چرخشی وارد سالن و از آن خارج می شوند. برای مثال نامزد ها برنامه ای دریافت می نمایند که زمان ورود و خروج آن ها را تعیین نموده است.

استیون سودربرگ یکی از تهیه نمایندگان مراسم آموزشگاه در کنفرانس خبری به همراه جسی کالینز و استیسی شر، گفت که به شیوه نامه های استفاده از ماسک صورت متعهد است. او اعلام نموده بود که ماسک های صورت نقش مهمی را در رویداد سال جاری بازی خواهند کرد.

در این جلسه از جزئیات دیگری که انتظار می رود در یونین استیشن اجرا گردد، صحبت شد؛ مثل اجباری بودن چک کردن دمای بدن و اینکه حاضران باید سه آزمایش کووید 19 در روز های منتهی به برگزاری جوایز آموزشگاه داده باشند. فرش قرمز هم با حضور سه عکاس و تعداد محدودی از وبلاگ غزل رسانه برای مصاحبه انجام خواهد شد. بین این گزارشگران حداقل 7 فوت (بیش از 2 متر) فاصله خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حاضران در مراسم اسکار طی پخش تلویزیونی ماسک نخواهند زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاضران در مراسم اسکار طی پخش تلویزیونی ماسک نخواهند زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید