حبیبی: اجازه ندادند تیم بانک شهر قهرمان گردد، افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند!

به گزارش وبلاگ غزل، مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر گفت: افرادی وابسته به فدراسیون اجازه ندادند تیم ما قهرمان بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد گردد.

حبیبی: اجازه ندادند تیم بانک شهر قهرمان گردد، افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند!

مرحله نهایی بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) آدینه 27 ابان ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار گردید و در ملاقات فینال این مسابقات تیم بانک شهر با نتیجه 5 بر 5 و با امتیاز فنی مقابل تیم پتروپالایش بلیش تاکستان عنوان قهرمانی را واگذار کرد.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد بانک شهر پس از نایب قهرمانی در رقابت های لیگ برتر گفت: افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند. چند سالی است که ملی پوش تیم رضا یزدانی با نزدیک شدن به مرحله نیمه نهایی، اردوی تیم را ترک می نماید و سال جاری نیز رحمان عموزاد علیرغم قرارداد با تیم بانک شهر در مراسم وزن کشی رقابت های نیمه نهایی حاضر نشد و همین امر موجب شد یک برد حتمی برای تیم از دست برود، در حالی که با حضور قهرمان سال 2022 دنیا نتیجه فینال 6 بر 4 به سود بانک شهر رقم می خورد.

وی توضیح داد: مستنداتی دال بر تاثیرگذاری افراد وابسته به فدراسیون کشتی از صدر تا ذیل موجود است که نشان می دهد آن ها دوست داشتند تا نماینده تاکستان قهرمان این دوره رقابت ها شود.

حبیبی در خاتمه با بیان اینکه بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور در حد و مقدار نامش برگزار نشد، بیان کرد: امیدوارم رفتار های نابه جا و غیراخلاقی که در طول لیگ شاهد آن بودیم موجب فراری شدن اسپانسر ها از کشتی نشود.

رده بندی تیمی بیست و دومین دوره لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور به توضیح زیر است: 1- پتروپالایش بلیش تاکستان 2- بانک شهر 3- انبوه سازان هوتن 4- ستارگان ساری

وبلاگ غزل ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "حبیبی: اجازه ندادند تیم بانک شهر قهرمان گردد، افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبی: اجازه ندادند تیم بانک شهر قهرمان گردد، افراد وابسته به فدراسیون کار خودشان را کردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید