خبرنگاران صرف 13 میلیون یورو برای خرید داروهای بیماران سرطانی

به گزارش وبلاگ غزل، تهران - خبرنگاران - مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: ارز تخصیص یافته برای تامین واکسن آنفلوآنزا از سوی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت به این جمعیت برای تامین داروهای بیماران سرطانی و بیماران خاص اختصاص یافت.

خبرنگاران صرف 13 میلیون یورو برای خرید داروهای بیماران سرطانی

به گزارش شنبه شب وبلاگ غزل از جمعیت هلال احمر، روح الله استاک با اعلام این مطلب گفت:در نیمه دوم سال 99 که تحریم های ظالمانه آمریکا بر فرایند واردات داروهای خاص اثر گذاشته بود سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت از سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر درخواست کرد که در تامین داروهای بیماران سرطانی به این وزارت یاری کند، با این حال باتوجه به مسائلی که در تامین واکسن آنفلوآنزا پیش آمده بود ارز تخصیص یافته برای تامین واکسن آنفلوآنزا برای تامین داروهای بیماران سرطانی و بیماران خاص اختصاص یافت.

وی با انتقاد از مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: متاسفانه بعضی از دوستان ما با نحوه اطلاع رسانی در رسانه ها آشنا نیستند و بعضا مواردی را مطرح می نمایند که واقعیت ندارد. مردم در دنیای رسانه ای شده امروز در جریان همه امور هستند و سره را از ناسره تشخیص می دهند، بنابراین بهتر است همه دست اندرکاران، به جای محکوم کردن دیگران به وظایف خود عمل نمایند تا مسائل مردم کاهش یابد.

مدیرکل روابط عمومی جمعیت هلال احمر به واردات 400 هزار دُز واکسن کرونا از چین در هفته گذشته اشاره نمود و گفت: بعد از رایزنی رئیس جمعیت هلال احمر با مسئولین صلیب سرخ و همتای چینی شاهد ورود اولین محموله واکسن کرونا به کشور بودیم، ضمن اینکه خوشبختانه بعد از ماه ها رایزنی با مسئولین سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، بالاخره مجوز واردات واکسن کرونا در تاریخ 14 فروردین 1400 صادر شد و بلافاصله سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر آغاز به رایزنی جهت واردات واکسن کردند که نتایج آن در هفته های آینده اعلام خواهد شد.

استاک با اشاره به قدردانی وزیر بهداشت و سایر مدیران ارشد این وزارت خانه از اقدامات جمعیت هلال احمر در مقابله با بیماری کرونا اضافه نمود: ما همچنان به مانند گذشته و به دور از جنجال های بی حاصل رسانه ای برای یاری به وزارت بهداشت در مقابله با پاندمی کرونا آماده ایم و تمام توانمان را به کار گرفته ایم تا مسائل مردم خصوصا آسیب دیدگان از این بیماری را کاهش دهیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران صرف 13 میلیون یورو برای خرید داروهای بیماران سرطانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران صرف 13 میلیون یورو برای خرید داروهای بیماران سرطانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید