خبرنگاران معاون بنیاد مستضعفان: هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی انتخاب شد

به گزارش وبلاگ غزل، خبرنگاران - ایلام - معاون بنیاد مستضعفان و مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان انتخاب شده است، گفت: این بنیاد 270 میلیارد ریال برای افتتاح و بهره برداری پروژه های مختلف عمرانی و زیرساختی هلیلان اختصاص داد.

خبرنگاران معاون بنیاد مستضعفان: هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی انتخاب شد

به گزارش وبلاگ غزل، محسن منصوری روز سه شنبه در حاشیه بازدید از زیرساخت های عمرانی شهرستان هلیلان به همراه معاون امور عمرانی استاندار ایلام و فرماندار هلیلان گفت: روز گذشته در نشست قرارگاه محرومیت زدایی هلیلان با حضور استاندار 200 میلیارد ریال اعتبار و امروز نیز در این سفر 70 میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه های عمرانی و زیرساختی هلیلان تخصیص یافت.

وی اضافه نمود: 270 میلیارد ریالی که از سوی بنیاد مستضعفان به شهرستان هلیلان اختصاص می یابد در قالب پروژه های مشارکتی تکمیلی و آورده است اما افتتاح و بهره داری برخی از این پروژه ها از ابتدا تا بهره برداری بر عهده بنیاد است.

منصوری یادآور شد: جهت تسریع در انجام پروژه های در دست اجرا و برای تکمیل و اتمام پروژه های زیرساختی هلیلان برابر با اعتباری که از سوی بنیاد اختصاص می یابد به همان میزان هم دولت و استان اعتبار تخصیص می دهند.

معاون بنیاد مستضعفان ادامه داد: در این سفر همچنین 100 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در راستای تحقق شعار جهش فراوری و اشتغال جوانان مورد تصویب نهاده شد.

مدیر عامل بنیاد علوی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به هلیلان در زمینه ها و حوزه های مختلف است، یادآور شد: این اعتبار در زمینه هایی همچون حوزه راه، نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس، آب شرب و حوزه کشاورزی، زیرساخت های ورزشی شهرستان، مبلمان شهری شهر توحید، حوزه جهاد کشاورزی و بهداشت درمان شهرستان اختصاص می یابد.

منصوری تاکید نمود: هدف بنیاد مستعضعفان محرومیت زدایی در کشور و شهرستان های کم برخوردار نظیر هلیلان است که با اجرای این پروژه ها در شهرستان هایی مانند هلیلان در آینده نزدیک این مناطق از محرومیت رها شده و در راستا توسعه و پیشرفت حرکت می نمایند.

فرماندار هلیلان نیز در حاشیه این بازدید گفت: از زمان انتصاب بعنوان نخستین فرماندار هلیلان تا به امروز از همه مناطق محروم شهرستان به ویژه منطقه زردلان، گرراستا، سردسیر و همچنین از زیرساخت های عمرانی روستاهای این منطقه بازدید شده است.

سعید شهبازی گفت: در کوششیم حضور مدیران کشوری و استانی در هلیلان تداوم داشته باشد و شاهد رشد و توسعه و حل مسائل زیرساختی این شهرستان باشیم.

وی در ادامه با اشاره با قرار دریافت شهرستان تازه تاسیس هلیلان بعنوان شهرستانی که مورد تاکید و عنایت مدیران استانی و کشوری جهت برون رفت از محرومیت نهاده شده است، اضافه نمود: با کوشش استاندار ایلام و همت مدیران استانی، محرومیت این شهرستان به زودی برطرف می گردد.

شهبازی در ادامه این بازدید با اشاره به مستقل شدن بسیاری از ادارات شهرستان تا به امروز و نیز استقرار سه اداره جدید در این شهرستان، اضافه نمود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در چند ماه اخیر و ظرفیت های بسیار بالای منطقه، این شهرستان در آینده نه چندان دور بعنوان شهرستانی مهم و کلیدی در استان معرفی می گردد.

گفتی است در جریان سفر یک روزه معاون بنیاد مستعضفان و مدیر عامل بنیاد علوی به هلیلان به همراه مدیران استانی و فرماندار هلیلان، وی ضمن بازید از فرایند پیشرفت فیزیکی پل جزمان، راه تنگ تیر به میدر و مرکز جامع سلامت پیاز آباد، در جریان خواسته های مردمی روستاهای ورمله و پیاز آباد نهاده شد.

شهرستان تازه تاسیس هلیلان به مرکزیت شهر توحید در 90 کیلومتری ایلام قرار گرفته است.

این شهرستان تا قبل از بهمن ماه سال گذشته جزو شهرستان چرداول بود که با مصوبه هیات دولت به عنوان یازدهمین شهرستان در استان ایلام شناخته شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران معاون بنیاد مستضعفان: هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی انتخاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران معاون بنیاد مستضعفان: هلیلان به عنوان شهرستان هدف آبادانی انتخاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید