دلبری نصف دنیا در مرکز

به گزارش وبلاگ غزل، خبرنگاران: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: 28 شهرستان این خطه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با 700 دقیقه تور مجازی و به وسیله ویدئو وال به معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری حوزه گردشگری استان می پردازند.

دلبری نصف دنیا در مرکز

فعالان عرصه گردشگری تمامی شهرستان های استان اصفهان با رویکرد تور مجازی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری شرکت کردند تا با معرفی جاذبه های گردشگری این استان ، فرصت های سرمایه گذاری گردشگری را که اصلی ترین رویکرد این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است ، ترسیم نمایند.

حمیدرضا محققیان در گفت و گو با ایرنا با اشاره به استان محور بودن حضور اصفهان در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اضافه کرد: رویکرد نمایشگاه گردشگری سال جاری، سرمایه گذاریِ گردشگری است و برای اولین بار فرصت های گردشگری کلیه شهرستان ها با همکاری و موضوع اداره کل امور شهری استانداری اصفهان به نمایش درآمده است.

وی یادآور شد: سال های گذشته و در دوره های قبلی نمایشگاه، بیشتر به معرفی جاذبه های شهر اصفهان پرداخته می شد اما سال جاری کلیه شهرستان های استان به طور مستقل در این نمایشگاه حضور فیزیکی دارند و به معرفی آثار و جاذبه های گردشگری و صنایع دستی منطقه ها خود می پردازند.

محققیان ادامه داد: از جاذبه های گردشگری استان اصفهان ، ویدئوهای مختلف در 700 دقیقه و با همکاری صدا و سیما تهیه شده است وهر شهرستان به طور جداگانه در قالب این ویدئوها و به وسیله ویدئو وال(نمایشگر دیواری) فرصت های سرمایه گذاری را به بازدید نمایندگان معرفی می نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیتی که گردشگری در فضای مجازی پیدا نموده است و خدمات، بازاریابی وفروش بیشتر در این فضا انجام می گیرد، غرفه گردشگری اصفهان بیشتر با رویکرد گردشگری مجازی و الکترونیک به صورت موضوعی و به صورت استان محور با رویکرد سرمایه گذاری به میدان آمده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و ششمین نمایشگاه ملی صنایع دستی از دیروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار نموده است و تا 21 ام این ماه ادامه دارد .

این نمایشگاه هر سال در بهمن ماه برگزار می گردد تا فرصتی برای معرفی و آنالیز جاذبه های گردشگری ایران باشد و در آن 200 فعال صنعت گردشگری از 47 کشور دنیا نیز حضور دارند.

منبع: توریسم آنلاین

به "دلبری نصف دنیا در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلبری نصف دنیا در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید