راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند

به گزارش وبلاگ غزل، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر از استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر از سمت گیلان و تنکابن، خبر داد.

راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند

به گزارش وبلاگ غزل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان مازندران، نادر سحرخیز روز دوشنبه با اشاره به برگزاری تمامی جلسات فرعی مربوط به کمیته های تخصصی ستاد خدمات سفر شهرستان رامسر، گفت: همکاری و هماهنگی ستاد سفر این شهرستان نشان دهنده عزم جدی مدیریت شهرستان رامسر برای بهره برداری از اقتصاد مهم گردشگری است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر ظرفیت اقامتی این شهرستان را مطلوب برشمرد و اضافه کرد: در حال حاضر 130 هزار نفر شب اقامت در رامسر به ثبت رسیده است و تلاش در این شهرستان به ماندگاری بیشتر گردشگران معطوف شده است تا از این اقتصاد پاک بیشتر بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه امکانات و تاسیسات گردشگری شهرستان رامسر این قابلیت را دارد که گردشگران چند روزی به تفریح و تفرج بپردازند، گفت: بیش از 10 موزه تخصصی شهرستان و همچنین مجموعه شهر سبز رامسر مشتمل بر فروشگاه ها، تله کابین و تفریحات دریایی که سالانه حجم زیادی از گردشگران را جذب شهرستان می کند، منطقه ها و محورهای گردشگری جواهرده و جنت رودبار و اشکورات رامسر برای برخورداری از طبیعت بکر و سواحل زیبا با امکانات تفریحات ساحلی و بازارچه صنایع دستی شهرستان بخش کوچکی از داشته های این شهر زیبا محسوب می شود که در نوروز آماده خدمات رسانی به گردشگران است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر همچنین از استقرار کانکس های زیبا در ورودی شهرستان از سمت گیلان و تنکابن خبر داد و اضافه کرد: در این واحدها راهنمایان گردشگری مستقر خواهند شد و اطلاعات گردشگری در اختیار مهمانان نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی استفاده از امکانات وب گردی را از دیگر برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان رامسر برشمرد و گفت: مقرر شده است راهنمایان گردشگری در تعدادی از مراکز اطلاع رسانی امکان ایجاد فضای وب را مهیا و در اختیار گردشگران نوروزی قرار دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر اضافه کرد: همزمان با سال نو تلاش شده است تعداد هشت هزار بروشور و نقشه راهنمای گردشگری شهرستان چاپ و در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

سحرخیز، نصب بنرهای معرفی جاذبه های گردشگری و زیرساخت های شهرستان و همچنین بازارهای سنتی و واحدهای بوم گردی را از دیگر برنامه های ستاد خدمات سفر شهرستان رامسر بیان نمود.

منبع: دنیای سفر

به "راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید