سازمان جهانی بهداشت: چین حضور کارشناسان خارجی برای تحقیق درباره کرونا را پذیرفت

به گزارش وبلاگ غزل، یک مقام سازمان جهانی بهداشت تأکید کرد چین با اعزام یک هیئت تحقیق بین المللی برای تحقیق در مورد منشأ کرونا موافقت نموده است.

سازمان جهانی بهداشت: چین حضور کارشناسان خارجی برای تحقیق درباره کرونا را پذیرفت

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ غزل، سازمان جهانی بهداشت از موافقت چین با اعزام کارشناسان خارجی به این کشور جهت تحقیق دربار منشأ ویروس کرونا اطلاع داد.

به نوشته روزنامه سیدنی مورنینگ هرالد، دکتر مایکل رایان، مدیر سازمان جهانی بهداشت در امور اضطراری ضمن تمجید از تعامل هر روزه چین با این سازمان گفته که سازمان جهانی بهداشت و بسیاری از دولت ها در جهان مشتاق به تحقیق درباره منشأ این ویروس هستند.

او درباره پاسخ چین به درخواست ها برای تحقیق درباره منشأ کرونا گفت: از بابت پیغام های بسیار هماهنگی که از چین دریافت می کنیم بسیار خرسندم. چین رویکردی باز در این خصوص دارد.

رایان اعلام نمود هنوز تاریخی برای اعزام یک هیئت بین المللی جهت انجام تحقیقات تعیین نشده است. او در ادامه گفت: اما منتظریم که در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.

مقام های آمریکایی پیش از این بدون ارائه مستندات لازم مدعی بودند که ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

با وجود این، مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا چندی پیش با عقب نشینی از ادعاهای پیشین خود گفت: می دانیم که [شیوع] این [ویروس] از شهر ووهان آغاز شده است، اما نمی دانیم از کجا یا از چه کسی، و این ها چیزهای مهمی هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

به "سازمان جهانی بهداشت: چین حضور کارشناسان خارجی برای تحقیق درباره کرونا را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان جهانی بهداشت: چین حضور کارشناسان خارجی برای تحقیق درباره کرونا را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید