مجموعه تب و تاب جلوی دوربین رفت

به گزارش وبلاگ غزل، خبرگزاری خبرنگاران- مجموعه تلویزیونی تب و تاب به نویسندگی و کارگردانی آقای داریوش مختاری و تهیه کنندگی آقای مهدی شفیعی با ضبط صحنه های خارجی جلوی دوربین رفت.

مجموعه تب و تاب جلوی دوربین رفت

به گزارش خبرگزاری وبلاگ غزل به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، آقای مهدی شفیعی تهیه کننده مجموعه ضمن اعلام خبر فوق افزود: تصویربرداری مجموعه تب و تاب با موضوع ملودارم اجتماعی از روز یکشنبه (21 شهریور) با ضبط صحنه های خارجی آغاز شد. این مجموعه با موضوع خانواده ایرانی و توجه به سبک زندگی آماده می شود.

وی افزود: در این مجموعه تلاش شده تا موضوعاتی که خانواده با آن درگیر است را در بستر یک ملودرام اجتماعی روایت کنیم. این مجموعه تلویزیونی در 25 قسمت آماده خواهد شد و امیدواریم طبق برنامه ریزی کار پیش برود.

وی در ادامه درباره پیش بینی زمان تصویربرداری مجموعه تلویزیونی گفت: در شرایط معمول با نوسان 5 تا 10 درصدی مجموعه تلویزیونی نزدیک به 6 یا 7 ماه تصویربرداری دارد، اما متأسفانه شرایط با توجه به شیوع کرونا قابل پیش بینی نیست. تمهیدات لازم برای پیشگیری در کار انجام می شود، اما ابتلا به بیماری قابل پیش بینی نخواهد بود. با توجه به این مهم که مجموعه تلویزیونی تعدد بازیگر و تنوع مکان خواهد داشت، امیدواریم که بدون مشکل و بروز اتفاقات غیرمترقبه کاری باکیفیت و در خور توجه ارائه دهیم.

در این مجموعه تلویزیونی بازیگرانی همچون محمود پاک نیت، فرشته سرابندی، حدیث نیکرو، خیام وقار، عطا عمرانی، نسرین مرادی، فهیمه مومنی، ریحانه رضی، افسانه ناصری و... به ایفای نقش می پردازند.

تعدادی از عوامل اصلی مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: داریوش مختاری، تهیه کننده: مهدی شفیعی، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، مدیر تولید: میلاد لکی، مدیر صدابرداری: علیرضا نوین نژاد، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره پردازی: علیرضا خورشیدی، برنامه ریز: چاوش هنرآموز، دستیار اول کارگردان: حمید وطن پرست

مجموعه تلویزیونی تب و تاب در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می شود. نویسندگی مجموعه پر مخاطب اغما و کارگردانی فیلم تلویزیونی دل شوره از آثار مهم آقای داریوش مختاری کارگردان مجموعه تب و تاب است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "مجموعه تب و تاب جلوی دوربین رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه تب و تاب جلوی دوربین رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید