وحشت نکنید! این زن با تزریق ژل به لب هایش می خواهد رکورد گینس را بزند

به گزارش وبلاگ غزل، آندره ایوانووا، 25 ساله از بلغارستان، دست به کار عجیبی زده است. او می خواهد برای ثبت نام خود در رکورد های گینس، حجیم ترین لب جهان را به خود اختصاص داده است.

وحشت نکنید! این زن با تزریق ژل به لب هایش می خواهد رکورد گینس را بزند

به گزارش خبرآنلاین، ایوانووا با صرف هزینه ای معادل 8هزار پوند به حجیم ترین لب جهان رسیده و نام خود را در رکورد های گینس ثبت نموده است. اما او دست بردار نیست و همچنان به تزریق پرنماینده به لب های خود ادامه می دهد. حتی ایوانووا تصمیم گرفته این بار گونه های خود را برجسته نموده و رکورد بزرگترین گونه جهان را هم به دست آورد.

ایوانووا که یکی از اینفلوئنسر های شبکه های اجتماعی است، تزریق پرنماینده ها را با فکر اینکه شبیه عروسک های براتز گردد، از سال 2018 آغاز نموده است و همچنان در حال اجرا این تزریق ها به لب، فک و گونه های خود است. او اخیرا به طرفدارهایش که حسابی نگران شکاف برداشتن لب هایش شده اند، گفته برای تزریق های بیشتر در گونه هایش، 1600پوند دیگر خرج نموده است.

ایوانووا می گوید، اظهارنظر های متعددی از بازدیدنمایندگان شبکه اجتماعی اش دریافت نموده است. بعضی از آن ها به او گفته اند، نمی ترسد لب هایش بترکند! یا پزشک هایی که این کار را می نمایند باید مجازات بشوند! و تو مشکل روحی و روانی داری، باید پیش از اینکه شرایط خود را بدتر کنی، به روانشناس مراجعه کنی..

اما ایوانووا اینطور فکر نمی کند و همچنان به کار خود ادامه می دهد.

منبع: فرارو

به "وحشت نکنید! این زن با تزریق ژل به لب هایش می خواهد رکورد گینس را بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت نکنید! این زن با تزریق ژل به لب هایش می خواهد رکورد گینس را بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید