پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در بجنورد

به گزارش وبلاگ غزل، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در جهت حفظ حقوق گیرندگان خدمات پزشکی و پیشگیری از مخاطرات حاصل از فعالیت مراکز غیر مجاز، یک مرکز غیرمجاز دندانپزشکی در بجنورد پلمب شد.

پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در بجنورد

علی عفتی زاده گفت: پیرو شکایت و گزارش شهروندان، یک مرکز دندانپزشکی بدون مجوز و غیر قانونی در بجنورد شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با پلیس امنیت و اداره اماکن، این مداخله گران امور درمان دستگیر و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

او گفت: سال جاری 59 مورد بازدید از مراکز دندانپزشکی انجام شد که از این تعداد 30 مرکز تذکر شفاهی و 3 مرکز تذکر کتبی دریافت کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: مردم برای دریافت خدمات درمانی باید به مراکز معتبری که از طرف دانشگاه علوم پزشکی پروانه دارند مراجعه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از مراکز درمانی سطح استان به سامانه 190 اطلاع دهند و یا با واحد شکایات اداره نظارت معاونت درمان به شماره 32248260 تماس بگیرند.

دکتر عفتی زاده در پایان از مردم خواست تا قبل از مراجعه به این مراکز از قانونی بودن آن مرکز اطمینان حاصل کنند تا از ایجاد عوارض جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

وبلاگ غزل خراسان شمالی بجنورد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در بجنورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمب مرکز دندانپزشکی غیرمجاز در بجنورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید