کار رئیس آینده ووشو هم آسان هم سخت است، به انتخابات ورود نمی کنم

به گزارش وبلاگ غزل، حمیدرضا قلی پور با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: ووشو ایران در چند سال اخیر موفقیت های بسیار خوبی را کسب نموده است. در واقع مهدی علی نژاد در ووشو ایران عملکرد خوبی داشته و همین موضوع برای رئیس آینده این فدراسیون یک چالش جدی است.

کار رئیس آینده ووشو هم آسان هم سخت است، به انتخابات ورود نمی کنم

وی اضافه کرد: شخصی که در این فدراسیون رئیس می گردد به دلیل آنکه زیر ساخت ها به خوبی شکل گرفته و کارها پایه ای اجرا شده، کار ساده ای برای اداره ووشو ایران دارد. ولی فدراسیونی که موفقیت های بزرگی در سطح آسیا و دنیا کسب نموده باید در مسابقات آینده با توجه به همان زیر ساخت های قوی همچنان موفقیت آمیز ظاهر گردد. حتی اگر یک مدال هم در مسابقه ای کاهش پیدا کند، این رئیس است که زیر سوال می رود.

سرگروه سابق تیم ملی ووشو در مورد اینکه برنامه ای برای حضور در انتخابات دارد یا خیر گفت: چنین برنامه ای ندارم و برای حضور در انتخابات ورود نخواهم کرد ولی باید اذعان داشت که ووشو ایران روزهای خوبی را تجربه نموده و می بایست در انتخابات آینده برای انتخاب فردی اصلح دقت نظر بیشتری داشته باشند.

قلی پور به ادامه حضور در مسابقات حرفه ای هم اشاره نمود و گفت: هدف من مبارزه روی رینگ است و دو مسابقه هم داشتم. با چند سازمان حرفه ای در این خصوص مذاکراتی داشتم. با دو سازمان مراحل نهایی و نزدیک به عقد قرارداد بودیم که بحث کرونا همه چیز را به تعویق انداخت و ان شاالله بعد از عادی شدن شرایط این مذاکرات ادامه خواهد داشت.

وی در خاتمه گفت: در این روها تمرینات هوازی خود را پیگیری می کنم تا آمادگی بدنی افت نکند. آرزوی سلامتی دارم برای همه مردم دنیا و امیدوارم هر چه زودتر شاهد ریشه کن شدن ویروس کرونا باشیم که به شدت سلامتی مردم را تحث تأثیر قرارداده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کار رئیس آینده ووشو هم آسان هم سخت است، به انتخابات ورود نمی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار رئیس آینده ووشو هم آسان هم سخت است، به انتخابات ورود نمی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید