برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش وبلاگ غزل، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار واقع شده است.

برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار قرار گرفته است

لیلا اژدری در وبینار توسعه ظرفیت های گردشگری ایران و تونس، توسعه ظرفیت های گردشگری ایران و تونس و منظره برنامه های همکاری مشترک در این زمینه را تشریح کرد.

مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در این وبینار طی نشست مجازی با نزار سلیمان، رئیس دیوان گردشگری تونس ضمن اشاره به پیشینه روابط فرهنگی و سیاسی و نیز وجوه مشترک مذهبی بر لزوم تدوین برنامه همکاری های مشترک تاکید نمود.

اژدری با اشاره به اینکه سند همکاری گذشته احتیاج به بازبینی دارد، برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس را در دستور کار قرار داد.

به گفته مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی برنامه ریزی جهت تعاملات آموزشی و تبادل تجربیات در زمینه صنعت گردشگری نیز بخش دیگری از دستاوردهای وبینار مذکور بوده است.

وی اضافه نمود: تدارک برنامه های مشترک شامل برگزاری تورهای آشناسازی و نشست های B2B هم از جمله سایر اقدامات در همکاری پیش رو بشمار می آید.

اژدری اعلام نمود: با استقبال فعالان گردشگری کشور تونس که در وبینار مذکور حاضر بودند؛ برنامه ریزی جهت پیشبرد اهداف و اقدامات تعریف شده شروع شد تا ضمن ارتباط دوسویه با بخش خصوصی صنعت گردشگری کشورمان، امکان توسعه روابط گردشگری ایران و تونس مهیا گردد.

منبع: همگردی

به "برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی به منظور تشکیل کمیته فنی گردشگری ایران و تونس در دستور کار قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید