برگزارکنندگان عروسی در دلفان بازداشت شدند

به گزارش وبلاگ غزل، فرمانداری دلفان گفت: برگزارکنندگان یک عروسی در این شهرستان با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی بازداشت شدند.

برگزارکنندگان عروسی در دلفان بازداشت شدند

به گزارش گروه حوادث وبلاگ غزل و به نقل از خبرگزاری ایران آنلاین، حشمت بهمنی گفت: نوازندگان و برگزار کنندگان به دلیل حضور در مراسم عروسی در سطح شهر رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بازداشت شدند.

وی بیان نمود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم، این خواننده بعلت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا (علیرغم تذکر از قبل) با هماهنگی دادستانی و قرار قانونی به بازداشتگاه معرفی گشت.

بهمنی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی درخصوص برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی در این شهرستان اضافه نمود: محدودیت های عمومی مقابله با شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تمدید شده و تیم های نظارتی نیز بر فرایند اجرای این محدودیت ها نظارت دارند.

فرماندار دلفان گفت: پروتکل های بهداشتی بایستی به درستی در این شهرستان اجرا شود و در خصوص سلامتی مردم با هیچکس تعارف و دلسوزی بی مورد نداریم.

وی گفت: این ستاد به صورت رسمی اعلام می کند در شرایط قرمز کرونا قرار داریم، بنابراین بایستی برای سلامت خود و هم نوعان تلاش لازم را برای رعایت اقدام های پیشگیرانه انجام شود.

وی ادامه داد: از مردم فهیم و مسئولیت پذیر تقاضا داریم رعایت بهداشت، خود کنترلی و بویژه در خانه ماندن را برای حفظ سلامتی خانواده ها جدی گیرند.

وی اضافه نمود: با توجه به مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی صنوف شامل گروه 3 و 4 الزامی بوده و از صنوف شهرستان به صورت مستمر بازدید می شود.

فرماندار دلفان گفت: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی شهفرایندان ناچار به اجرای محدودیت ها در بازار و اماکن عمومی خواهیم شد.

منبع: جام جم آنلاین

به "برگزارکنندگان عروسی در دلفان بازداشت شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزارکنندگان عروسی در دلفان بازداشت شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید