بی اخلاقی بازیکنان قدیمی والیبال نشسته در لیگ برتر، گلستانی: بعضی افراد از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی خوش شان نمی آید

به گزارش وبلاگ غزل، حرکت عجیب یکی از بازیکنان در لیگ برتر والیبال نشسته، حاشیه هایی را به دنبال داشت و باعث ناراحتی بعضی از ملی پوشان شد.

بی اخلاقی بازیکنان قدیمی والیبال نشسته در لیگ برتر، گلستانی: بعضی افراد از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی خوش شان نمی آید

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ غزل، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته از دیروز (شنبه) شروع شد و فردا (دوشنبه) با معرفی تیم های اول تا چهارم به خاتمه خواهد رسید.

در روز نخست این مسابقات و در بازی دو تیم مس شهر بابک و ذوب آهن، اتفاقی رقم خورد که ناراحتی بازیکنان تیم مقابل را به دنبال داشت. در صحنه ای از مسابقه و پس از آنکه احمد ایری بازیکن ذوب آهن با زدن یک اسپک محکم باعث امتیازآوری تیمش می گردد، اقدام به حرکتی عجیب در زیر تور می نماید که همین حرکت شروعگر حاشیه هایی بوده است؛ حرکتی که حتی در دوربین های تلویزیونی هم ثبت شده و فیلم و عکس های آن در شبکه های مجازی پخش شده است.

روح الله گلستانی ملی پوش تیم مس شهر بابک که در زمان رقم خوردن این صحنه درست در زیر تور قرار داشت، در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ غزل، در این باره گفت: بازی در ست چهارم در جریان بود که بازیکن تیم ما سرویس زد و توپ به زمین حریف رفت. احمد ایری بازیکن ذوب آهن پس از دریافت توپ از سوی هم تیمی هایش، یک اسپک محکم زد و برای تیمش امتیاز گرفت، اما چند لحظه بعد و زمانی که زمان استراحت فنی اعلام شد، فحاشی کرد و چیزی را گفت که به شدت زشت و زننده بود. داور و حتی برخی از بازیکنان دو تیم هم شاهد این اتفاق عجیب بودند.

وی ادامه داد: نمی دانم واقعاً چه بگویم. مگر ما حقش را خورده ایم که این کار را مقابل ملی پوشان انجام داد. ما در ابتدای بازی با یکدیگر دست دادیم و سلام کردیم، اما نمی دانم چرا این کار را کرد. من بعد از این حرکت از او پرسیدم که این حرف زشتی که زدی با من بودی؟ که ایری هیچ جوابی نداد.

این ملی پوش والیبال نشسته عنوان نمود: متاسفانه یکسری از بازیکنان هستند که از بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خوششان نمی آید.

به گزارش وبلاگ غزل، پس از این اتفاق، بازیکنان تیم ملی در اقدامی هماهنگ، متنی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کردند که متن آن به توضیح زیر است:

بازی خوبی بود البته از لحاظ فنی. ذوب آهن برد و مس شهر بابک باخت، زیبایی ورزش هم به همین بردها وباختهاست تیمی که خوب باشد می برد والبته تیم بد هم بازنده است. ولی فارغ از نتیجه، بی اخلاقی برخی از بازیکنانی که دیگر جایی در تیم ملی هم ندارند جالب بود کسی که در دوران اوج خود هم یک نیمکت نشین صرف و بعضا سکونشین بود وچه بهتر که این نوع افراد از جامعه والیبال به دور و یا به گفته خودشان خداحافظی نمایند. ما بازیکنان تیم ملی اجازه هیچ گونه توهین این فرد هتاک را به دوستانی که مانند خانواده خودمان است نمی دهیم و این بی احترامی را به شدت محکوم می کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ غزل بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بی اخلاقی بازیکنان قدیمی والیبال نشسته در لیگ برتر، گلستانی: بعضی افراد از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی خوش شان نمی آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی اخلاقی بازیکنان قدیمی والیبال نشسته در لیگ برتر، گلستانی: بعضی افراد از ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی خوش شان نمی آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید