تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد

به گزارش وبلاگ غزل، عصر سه شنبه در سومین و آخرین روز پنجمین دوره رقابت های وزنه برداری جام فجر یادواره دنیا پهلوان نامجو وزنه برداران ایرانی خوش درخشیدند.

تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد

در این روز رقابت های دسته های 109 و 109+ کیلوگرم در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار گردید.

قهرمانی هاشمی در دسته 109 کیلو با سه نشان طلا

در دسته 109 کیلوگرم علی هاشمی و امیر حقوقی از ایران، سلوان العیفوری از عراق و جونیور انگادجا از کامرون چهار ورزشکاری این دسته بودند که با پولاد سرد رقابت کردند.

در حرکت یک ضرب این دسته هاشمی با مهار وزنه 173 کیلوگرم نشان طلا و حقوقی با مهار وزنه 160 کیلوگرم و جونیور از کامرون با مهار وزنه 156 کیلوگرمی به ترتیب نشان های نقره و برنز را کسب کردند.

در حرکت دو ضرب نیز هاشمی با مهار وزنه 215 کیلوگرم نشان طلا این حرکت و حقوقی با مهار وزنه 203 کیلوگرم و سلوان عراقی نیز با مهار وزنه 202 کیلوگرم به ترتیب نشان های نقره و برنز کسب کردند.

در مجموع حرکات یک ضرب و دو ضرب، هاشمی با ثبت رکورد 388 کیلوگرم به سومین نشان طلا و حقوقی با ثبت رکورد 363 کیلوگرم و سلوان با ثبت رکورد 352 کیلوگرم به ترتیب نشان های نقره و برنز را کسب کردند.

سه نشان طلای داوودی در دسته 109+ کیلوگرم

در دسته 109+ کیلوگرم علی داوودی از ایران، کیم تولیفسن از نروژ و سیمون مارتیروسیان از ارمنستان سه ورزشکاری هستند در این دسته به رقابت پرداختند.

در حرکت یک ضرب این دسته علی داوودی با مهار وزنه 201 کیلوگرم نشان طلا و سیمون از ارمنستان با مهار وزنه 180 کیلوگرم و تولیفسن از نروژ با مهار وزنه 150 کیلوگرم به ترتیب نشان های نقره و برنز دست یافتند.

در حرکت دو ضرب داوودی با مهار وزنه 240 کیلوگرم به نشان طلا و سیمون با مهار وزنه 230 کیلوگرم و تولیفسن با مهار وزنه 180 کیلوگرم به ترتیب به نشان های نقره و برنز دست یافتند.

لازم به ذکر است در مجموع حرکات این دسته نیز علی داوودی با ثبت وزنه 441 کیلوگرم به نشان طلا و سیمون با ثبت وزنه 410 کیلوگرم و تولیفسن با ثبت وزنه 330 کیلوگرم به ترتیب نشان های نقره و برنز را کسب کردند.

در سرانجام این رقابت ها تیم ملی وزنه برداری ایران با ثبت رکورد 466 امتیاز به مقام قهرمانی دست یافت و تیم های عراق با 245 امتیاز و اندونزی با 241 امتیاز به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ایران قهرمان رقابت های وزنه برداری جام فجر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید