خروج مهاجم سابق تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ غزل، خبرنگاران: پرسپولیس برای تقویت تیم احتیاج به مهاجم نو دارد. مسئولان این باشگاه قصد داشتند در نیم فصل چنین بازیکنی را بخرند، ولی به علت مسائل اقتصادی و بسته ماندن پنجره در مقطعی از این مهلت، پیروز به انجام چنین کاری نشدند.

خروج مهاجم سابق تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس

به گزارش وبلاگ غزل، حالا که مهلت نقل و انتقالاتی در لیگ برتر ایران به انتها رسیده، پرسپولیس فقط می تواند مهاجم آزاد که با هیچ باشگاهی قرارداد نداشته باشد را به خدمت بگیرد. این بند، باعث شده تا در چند روز اخیر، شایعه حضور رضا قوچان نژاد، مهاجم سابق تیم ملی در پرسپولیس به گوش برسد. قوچان نژاد نیم فصلی می گردد بدون تیم است و حتی شایعه شده قرار است از فوتبال خداحافظی کند. با این وجود، او در گفت و گویی اواسط نیم فصل گفت خداحافظی نکرده و میخواهد در ادامه، به بازی در لیگ برتر ایران بپردازد.

همزمان با این صحبت ها، عنوان شد او در لیست خرید باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و حتی همین روز ها هم دو طرف مشغول مذاکره با یکدیگر هستند. با این شرایط، اما از نزدیکان باشگاه پرسپولیس خبر می رسد قوچان نژاد فعلا در لیست خرید پرسپولیس جایی ندارد. این باشگاه در پی مهاجمی اروپایی است و قرار شده به زودی با مهاجم مدنظرش وارد مذاکره گردد.

منبع: فرارو

به "خروج مهاجم سابق تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خروج مهاجم سابق تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید