دومین تساوی متوالی اسپورتینگ به سود یاران طارمی

به گزارش وبلاگ غزل، در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال شب گذشته تیم اسپورتینگ لیسبون به مصاف فامالیسائو رفت که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک پایان یافت. پدرو گونکالوس (25) برای اسپورتینگ و اندرسون (27) برای فامالیسائو گلزنی کردند.

دومین تساوی متوالی اسپورتینگ به سود یاران طارمی

این تساوی بیش از هر چیز برای تیم پورتو که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، خشنود کننده بود چرا که فاصله اسپورتینگ صدرنشین با پورتو که در رده دوم جدول واقع شده است، به 6 امتیاز کاهش یافت.

اسپورتینگ هفته گذشته هم برابر حریفش به تساوی رسیده بود و این دومین تساوی متوالی این تیم در لیگ پرتغال محسوب می شود.

در حال حاضر اسپورتینگ 66 امتیازی است و پورتو با 60 امتیاز در رده دوم واقع شده است. بنفیکا هم با 57 امتیاز در تعقیب دو تیم دیگر است.

از مسابقات لیگ پرتغال 8 هفته دیگر باقی مانده است و بعید نیست در این مدت تیم پورتو بتواند اسپورتینگ را در صدر جدول بگیرد و برای دومین بار متوالی قهرمان پرتغال شود.

علاوه بر این، رقابت در جدول گلزنان لیگ پرتغال هم بسیار فشرده است. گونکالوس با گلی که دیشب برای اسپورتینگ به ثمر رساند، تعداد گل های خود را در این فصل به عدد 16 رساند تا در کنار سفروویچ مهاجم بنفیکا قرار بگیرد. سرجیو اولیویرا هافبک پورتو با 12 گل و مهدی طارمی با 10 گل در رده های بعدی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دومین تساوی متوالی اسپورتینگ به سود یاران طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین تساوی متوالی اسپورتینگ به سود یاران طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید