سه هزار و 900 قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد

به گزارش وبلاگ غزل، فرمانده انتظامی ایلام گفت: سه هزار و 900 عدد قرص غیرمجاز از یک واحد عطاری متخلف به وسیله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان شهر ایلام کشف شد.

سه هزار و 900 قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد

به گزارش خبرگزاری وبلاگ غزل از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر گفت: در پی رصد اطلاعاتی و با توجه به اخبار واصله مبنی بر فعالیت یک واحد صنفی عطاری در زمینه فروش و توزیع قرص های غیر مجاز و روانگردان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان نهاده شد.

وی اضافه کرد: پس از آنالیز و شگردهای خاص پلیسی و طی هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی های اولیه از این واحد صنفی تعداد سه هزار و 900 عدد انواع قرص های غیرمجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به پلمپ این واحد صنفی به وسیله ماموران انتظامی استان گفت: در این راستا یک متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی گردید.

سردار القاصی مهر با تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرایم قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست: در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

فوت راننده پراید بدلیل تخطی از سرعت مطمئنه

رییس پلیس راه استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در جهت ایلام- مهران اطلاع داد.

سرهنگ رضا همتی زاده گفت: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع تصادف در محور ایلام - مهران کارشناسان پلیس راه استان و عوامل انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد : در آنالیز اولیه ماموران پلیس راه تعیین شد متاسفانه بر اثر خروج از جاده و واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر یک جاده ایلام- مهران راننده خودرو در دم جان باخته است.

رییس پلیس راه ایلام تاکید نمود: برابر آنالیز کارشناسان پلیس راه استان، تخطی از سرعت مطمئنه و متعاقب آن عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه دلیل اصلی وقوع تصادف بوده است.

سرهنگ همتی زاده گفت: پایبندی به قوانین و مقررات هدایت و رانندگی مهم ترین عامل در کاهش خطر وقوع تصادفات است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "سه هزار و 900 قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه هزار و 900 قرص غیرمجاز در ایلام کشف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید