تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد

به گزارش وبلاگ غزل، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز لایحه بودجه سال 1401 گفت: موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس کش و قوس طولانی داشته و 13 سال است که قرار است این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار گردد که هنوز اتفاقی نیفتاده است.

تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد

وی ادامه داد: ممکن است در پشت پرده عدم واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس، بازی سیاسی، بازی مالی و یا رانت وجود داشته باشد. به هر صورت باید هر چه زودتر تکلیف این دو باشگاه مشخص گردد. چرا که در حال حاضر دولت امتیازات زیادی را در اختیار این دو باشگاه ورزشی قرار می دهد و آن طور که باید و شاید به باشگاه های دیگر توجه نمی کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: پیشنهاد بنده آن است که باید 51 درصد سهام سرخ آبی ها در اختیار عموم مردم قرار گیرد که این مسئله جلوی تبعیض، رانت خواری و ورود افراد صاحب قدرت به باشگاه های استقلال و پرسپولیس را می گیرد. حرف ما آن است که سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در اختیار مردم و طرفداران این دو باشگاه قرار گیرد نه اقشار خاص و این مسئله خیلی مهم است.

آصفری گفت: در حال حاضر باشگاه های استقلال و پرسپولیس عایدی زیادی از تبلیغات و بلیت فروشی به دست می آورند اما مشخص نیست که عایدی آنها در کجا هزینه می گردد و به جیب چه کسانی می رود و اگر سهام این باشگاه ها در اختیار عموم مردم باشد، بسیاری از مسائل مرتفع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید