اخبار مجلس

تبدیل جسد انسان به کود در کالیفرنیا

تا سال 2027 ساکنان استان کالیفرنیا این حق انتخاب را دارند که پس از مرگ، جسدشان به کودی سرشار از مواد مغذی تبدیل گردد.

5 مهر 1401

حرف دل بورسی ها با بخش خصوصی چیست؟

خبرگزاری خبرنگاران- روز یکشنبه اعضای کمیسیون بازار پول و سرمایه اتاق ایران میزبان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیرعامل فرابورس به صرف صبحانه کاری بودند. حاضران در این نشست نگاهی به چالش هایی که این روزها شرایط بازار سرمایه کشور را دگرگون کرده...

12 خرداد 1401

شرط ستاد ملی کرونا برای جلوگیری از تعطیلی اصناف در شب عید

ستاد ملی مدیریت بیماری های کرونا برای جلوگیری از تعطیلی واحد های صنفی در بازار شب عید، تزریق 3 دوز واکسن کرونا و ثبت نام واحد های صنفی در سامانه ایران من را گفت.

4 خرداد 1401

معافیت متقاضیان اسناد تک برگ در روستاها از پرداخت هزینه برگ سند

تهران (پانا) - نمایندگان خانه ملت متقاضیان اسناد تک برگ در روستاها را از پرداخت هزینه برگ سند معاف کردند.

31 اردیبهشت 1401

کارشکنی بر سر راه طرح حمایت از کاربران فضای مجازی

به گزارش خبرنگاران، رضا تقی پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه برخی از همکارانم به وظایف خود عمل نمی کنند و با حق و حقوق کنندگی مجلس آشنا نیستند. از زمان تشکیل کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از...

26 اردیبهشت 1401

تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز لایحه بودجه سال 1401 گفت: موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس کش و قوس طولانی داشته و 13 سال است که قرار است این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار...

8 اردیبهشت 1401

تکذیب ممنوعیت واردات گوشی بالای 600 دلار

رئیس کل گمرک اخبار منتشره در مورد ممنوعیت، محدودیت یا هرگونه تغییر در نحوه واردات تلفن های همراه بالای 600 دلار را تکذیب نموده است.

7 اسفند 1400

ضیافت نهار رئیس جمهور تاجیکستان به افتخار رئیسی

رئیس جمهور کشورمان، ظهر امروز شنبه در ضیافت نهار امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان که به افتخار او برگزار شده بود، حضور یافت.

31 شهریور 1400

کوشش سازمان جنگل ها برای نهایی کردن سند جامع زاگرس تا سرانجام دولت

تهران (پانا) - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت این سازمان کوشش دارد سند جامع بوم سازگان زاگرس را قبل از تشکیل دولت تازه به خاطر اهمیت موضوع به پایان برساند و مراحل تصویب و ابلاغ آن از جانب کمیته به دستگاه ها ارسال گردد.

8 مرداد 1400

حکم تخلیه برای مستاجران صادر نمی گردد

وزیر راه و شهرسازی یکبار دیگر بر اجرای مصوبه تمدید اتوماتیک قراردادهای اجاره تاکید نمود و گفت: ضمانت اجرایی مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، شورای حل اختلاف است که به هیچ اسم حکم تخلیه برای مستاجران صادر نمی کند.

26 تیر 1400

قطع برق 49 وزارتخانه، سازمان دولتی و بانک در تهران

خبرگزاری خبرنگاران- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ امروز چهارشنبه 12 خردادماه با هدف جلوگیری از بروز خاموشی در شبکه برق این کلانشهر، برق 49 اداره پرمصرف را در پایتخت قطع کرد.

22 تیر 1400

مخابرات منابع اقتصادی ندارد

به گفته مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران اگرچه قرار بوده پنج میلیون پورت VDSL به مشتریان واگذار گردد، اما تا زمانی که منابع لازم وجود نداشته باشد، توسعه هم به سختی انجام می گردد و از این رو، حاکمیت باید شرکتی را که مهمترین شرکت حوزه ارتباطات...

3 تیر 1400

پیشنهاد تعطیلی 7 تا 10 روزه تهران

تهران (پانا) - فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از ثبت رکورد بی سابقه در بستریهای کرونا در تهران اطلاع داد و گفت پیشنهاد ما برای گذر از این بحران، تعطیلی یک هفته تا 10 روزه استان تهران است.

8 اردیبهشت 1400

تصمیمات دولت در آخرین جلسه سال 1399 چه بود؟

تهران (پانا) - هیئت دولت در آخرین جلسه خود در سال 1399، درباره هشت موضوع مربوط به مسائل مختلف اجرایی دستگاه ها و سازمان ها و وزارت خانه ها تصمیم گیری کرد.

20 فروردین 1400

پوتین مسدود کردن اینترنت خارجی در روسیه را رد نکرد

رئیس جمهور روسیه تاکید نمود، امکان قطع کردن سرویس های اینترنت خارجی در کشورش را در صورت بروز اقدام خصمانه علیه روسیه رد نمی کند.

3 فروردین 1400

گروه امیرمنصور آریا از تراورس خلع ید شد ، تقدیر وزیر راه از مدیرعامل تراورس برای بازگرداندن شرکت به راه آهن

شرکت ابنیه فنی راه اهن تراورس با پیگیری های مدیرعامل این شرکت و حکم قطعی شعبه 21 دادگاه حقوقی تهران به بیت المال بازگشته است.

30 دی 1399

واکنش قیمت خودروهای خارجی به نوسان دلار

افزایش قیمت دلار طی دو روز اخیر این انتظار را در بازار خودروهای وارداتی به وجود آورد که شاهد صعودی شدن قیمت این خودروها در بازار باشیم، اما تحقیقات میدانی از بازار وارداتی ها نشان می دهد که بازار این خودروها نیز همانند بازار خودروهای پرتیراژ داخلی روزهای...

16 دی 1399

برگزارکنندگان عروسی در دلفان بازداشت شدند

فرمانداری دلفان گفت: برگزارکنندگان یک عروسی در این شهرستان با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی بازداشت شدند.

25 آذر 1399

واکنش گمرک به اعلام بانک مرکزی در مورد ترخیص بخشی از برنج وارداتی

معاون گمرک، در مورد اعلام بانک مرکزی مبنی بر ترخیص بخشی از محموله برنج وارداتی از گمرک گفت: مصوبات ستاد تنظیم بازار و وزارت صمت که امضای نماینده بانک مرکزی نیز ذیل این مصوبات واقع شده است، تصریح به ترخیص درصدی برنج های مانده در بنادر دارد.

16 آذر 1399

ساعت طرح ترافیک تهران تغییر نمی کند

تهران (پانا) - معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت ساعت طرح ترافیک تهران فعلا تغییر نمی کند.

15 آبان 1399
تعداد: (35)