واردات و فراوری این خودروها در دستور کار نهاده شد ، درخواست از 2 خودروساز بزرگ

به گزارش وبلاگ غزل، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مشوق هایی برای واردات خودروهای مالی پیش بینی نموده ایم و از دو خودروساز بزرگ کشور هم خواسته ام تا محصولات تازه را به سمت خودروهای مالی سوق دهند.

واردات و فراوری این خودروها در دستور کار نهاده شد ، درخواست از 2 خودروساز بزرگ

به گزارش وبلاگ غزل سید رضا فاطمی امین اظهار کرد: اگر خودروسازان ما دو شیفت کار نمایند، برای سال جاری ظرفیت مونتاژ سه میلیون و 200 هزار دستگاه را خواهیم داشت و اگر سه شیفت کار نمایند ظرفیت بیشتر هم می گردد، اما هم اکنون فراوری کمتر از ظرفیت است، به طوری که پارسال فقط 900 هزار دستگاه خودرو فراوری شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نبود خودرو مالی روی خط فراوری یکی از نقایص صنعت خودروسازی است، مطرح نمود: البته شرکت ایران خودرو یک محصول نو را شروع نموده است، ضمن اینکه ما هم مشوق هایی برای واردات خودروهای مالی پیش بینی نموده ایم و از دو خودروساز بزرگ کشور هم خواسته ام تا محصولات نو را به سمت خودروهای مالی سوق دهند تا جانشین محصولاتی مانند تیبا بگردد.

آیین نامه واردات خودرو در کمیسیون مالی دولت تصویب شده و اکنون در صف مطرح شدن در هیات دولت است. پیشتر منوچهر منطقی معاون امور حمل و نقل وزیر صمت گفت: پیش بینی ما این است تا شهریورماه واردات خودروهای مالی و مناسب انجام گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واردات و فراوری این خودروها در دستور کار نهاده شد ، درخواست از 2 خودروساز بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واردات و فراوری این خودروها در دستور کار نهاده شد ، درخواست از 2 خودروساز بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید