واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت ها ، در بعضی موارد به ناچار دخالت می کنیم

به گزارش وبلاگ غزل، وزیر کشور درباره لغو بعضی کنسرت های موسیقی گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه های رسمی مجوزی را صادر کردند، همکاران ما دخالت نکنند و رویدادها و برنامه های از پیش معین شده برگزار گردد و به هم نخورد.

واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت ها ، در بعضی موارد به ناچار دخالت می کنیم

به گزارش وبلاگ غزل، اوایل تابستان توقف بعضی کنسرت های موسیقی در چند شهرستان با حاشیه هایی همراه بود؛ رویدادهایی که از دستگاه متولی مجوز داشتند، بلیت فروشی هم انجام شده بود، اما در فاصله چند دقیقه به آغاز، مجوز لغو و از برگزاری آن ممانعت شد.

این اتفاقات باعث دلخوری هنرمندان و مخاطبان و ابهام در موازی کاری و تداخل کاری نهادهای متولی شد. دلخوری ها با دلجویی مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رفع شد، ما ابهام در تداخلِ کاری را از وزیر کشور سوال کردیم.

احمد وحیدی وزیر کشور

احمد وحیدی درباره لغو مجوز کنسرت ها در بعضی استان ها گفت: موارد لغو بسیار ناچیز است، آن هم گاهی در شرایط و مسائل امنیتی خاص در استان یا شهرستان پیش آمده است.

وزیر کشور گفت: اساس بر این است که وقتی دستگاه های رسمی مجوزی را صادر کردند، رویداد به طور طبیعی برگزار گردد و مسئله ای هم وجود ندارد، اما اگر در حین برگزاری مسئله ای وجود داشته باشد که آثار دیگر اجتماعی یا آثار سوء به همراه داشته باشد، همکاران ما به ناچار دخالت می نمایند.

وزیر کشور تاکید نمود: اساس بر این است که همکاران ما دخالت ننمایند و برنامه های از پیش معین شده برگزار گردد و به هم نخورد، البته در چند ماه گذشته یکی دو مورد پیش آمد اما امیدواریم که با آنالیز های بیشتر در پیشینه ها، مجوزها به گونه ای باشد که مسئله ای پیدا نگردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت ها ، در بعضی موارد به ناچار دخالت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر کشور به لغو کنسرت ها ، در بعضی موارد به ناچار دخالت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید