پیشرفت سریع در یادگیری تدریس خصوصی زبان فرانسه

به گزارش وبلاگ غزل، زبان فرانسوی، یکی از مهم ترین زبان های جهان شناخته می گردد و اهمیت ویژه ای در جامعه بین المللی دارد. این زبان غنی و زیبا، نه تنها در فرانسه بلکه در سراسر جهان به عنوان زبان رسمی و یا دوم، در بعضی از کشورها کاربرد دارد. این زبان شیرین در حوزه های مختلفی مورد استفاده قرار گرفته می گیرد؛ مخصوصا در عرصه مالی، که فرانسه به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورهای اروپا و جهان شناخته می گردد. امروزه به علت شرایط فوق العاده کشور فرانسه یا کانادا (استان کبک)، تدریس خصوصی زبان فرانسه به اوج خود رسیده است. به این ترتیب، می توان گفت که آشنایی با زبان فرانسوی، بیش از یک مهارت زبانی بوده و به عنوان یکی از مهم ترین عوامل برای پیشرفت در تحصیلی و حوزه کاری شناخته می گردد.

پیشرفت سریع در یادگیری تدریس خصوصی زبان فرانسه

در پی پیشرفت سریع در زبان فرانسه هستید؟

اگر دوست دارید زبان فرانسه را خیلی سریع یاد بگیرید، ابتدا بهتر است با هدف خود رو به رو شوید.

· برای درس می خواهید بروید؟

· قصد کار کردن در فرانسه یا کشور های فرانسوی زبان را دارید؟

· عاشق ادبیات فرانسه هستید؟

· برای سرگرمی این زبان را آغاز کردید؟

هرکدام هدفی فرق دارد، شما با توجه به آن می توانید نوع روش تدریس خود را انتخاب نموده و در زمان تعیین شده به سطح مناسب برسید.

پارتنر زبان یکی از برترین ترفندها

در طول مسیر اموزش زبان تازه، حتما به این مسئله برخورد کردید که چیکار کنید تا روند یادگیری شما سریع تر پیش برود، انتخاب پارتنر زبان یکی از هوشمندانه ترین انتخاب هایی است که می تواند به شما در این مسیر یاری کند.

اگرچه پیدا کردن یک پارتنر زبان مناسب ممکن است در ابتدا چالش برانگیز باشد، اما سعی کنید فردی را انتخاب کنید که به یادگیری و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود در زبان علاقه داشته باشد. ارتباط مستقیم با فرد فرانسوی زبان، به شما این امکان را می دهد که:

مهارت مکالمه خود را تقویت کنید !

با صحبت کردن و گوش دادن به زبان فرانسه، مهارت های مکالمه تان بهبود می یابد و شما با لغات و اصطلاحات روزمره آشنا می شوید.

آشنایی با فرهنگ و تلفظ

ارتباط با یک فرد تازه، به شما یاری می نماید تا تلفظ صحیح داشته و با چالش های مکالمه واقعی رو به رو شوید.

تمرین گرامر و واژگان

با صحبت کردن، شما موظف به استفاده از گرامر صحیح و افزایش دایره لغت خود خواهید شد.

افزایش اعتماد به نفس

ارتباط موثر با یک پارتنر زبانی، به شما اعتماد به نفس می دهد و شما را ترغیب می نماید که به زبان فرانسه صحبت نموده و از مهارات زبانی تان بهره ببرید.

اگر قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارید، ما به شما تدریس خصوصی زبان ترکی را پیشنهاد می کنیم.

ایا کتاب های یاریی مفید هستند؟

کتاب، یکی از مهم ترین یاریی هایی است شما می توانید در کنار تدریس خصوصی زبان، بخوانید. برای یادگیری زبان فرانسوی، خواندن کتاب های متنوع و مفید می تواند به شما در بهبود مهارت های زبانی و فهم فرهنگ فرانسه یاری کند. در ادامه چند پیشنهاد برای کتاب های مختلف آموزشی و ادبی در زمینه زبان فرانسوی را ذکر نموده ایم:

کتاب های آموزش زبان فرانسه

· Entre Amis

کتابی است که به زبان فرانسوی نوشته شده که نویسندگان ان André Chaput و Hélène Charlebois هستند. این کتاب به منظور آموزش زبان فرانسوی برای دانشجویان سطوح متوسطه تا پیشرفته طراحی شده است.

اصطلاح Entre Amis به فارسی به معنای بین دوستان ترجمه می گردد، این کتاب محتوایی داستانی دارد که در قالب تبادل نظر میان دوستان فرانسوی ارائه شده است.

· n bonne forme

این کتاب آموزشی فرانسوی برای تقویت مهارت های ارتباطی و نوشتاری عامیانه، در زبان فرانسوی مناسب می باشد. نویسندگان این کتاب Maia Gregoire و Régine Mérieux هستند. این کتاب برای افرادی مناسب خواهد بود که قصد دارند مهارت های زبانی خود را به طور کامل تر و حرفه ای بهبود بخشند.

· Alter Ego: Méthode de Français

یک مجموعه کامل برای یادگیری زبان فرانسوی است که در سطوح مختلف در بازار ارائه شده است.

· Grammaire Progressive du Français

یک مجموعه گرامر مفصل که به شما یاری می نماید قواعد گرامری خود را بهبود ببخشید.

· Vocabulaire Progressif du Français

یک مجموعه عالی برای توسعه دایره لغات شما به صورت پیشرفته.

کتاب های ادبی زبان فرانسه

· Le Petit Prince by Antoine de Saint Exupéry

این کتاب بسیار معروف و زیبا که به خواننده یاری می نماید به مفاهیم فرهنگی و ادبی فرانسه بیشتر بپردازد.

· LÉtranger by Albert Camus

یک رمان کلاسیک که می تواند به شما در درک بهتر ساختار جملات و کلمات فرانسوی یاری ویژه ای کند.

· La Gloire de mon Père by Marcel Pagnol

یکی از آثار زیبای ادبی فرانسه که به شما یاری می نماید با اصطلاحات و عبارات رایج فرانسوی آشنا شوید.

کتاب های روزنامه و مجله فرانسوی

· Le Monde

یک روزنامه معتبر فرانسوی که مقالات بسیار متنوعی دارد و می تواند به شما در درک موضوعات روز یاری کند.

· Paris Match

مجله ای معروف، که مطالب متنوعی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگ و هنر ارائه می دهد.

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟

تعدادی زیادی از زبان آموزان هنگام ثبت نام اولین سوالی که می پرسند این است که چقدر طول می کشد تا زبان فرانسوی را به خوبی صحبت کنیم؟ بهتر است بدانید جواب این سوال فقط به خود شما بستگی دارد. مدت زمان یادگیری زبان تازه، بسیار متغیر بوده و برای هر فرد فرق دارد. اگر جز آن دسته افرادی هستید که تصمیم به مهاجرت دارید و می خواهید آزمون ورودی دانشگاه های فرانسه را شرکت کنید، پس باید به شما بگوییم که بهتر است دوره های خصوصی را انتخاب کنید که در زمان کم برترین نتیجه را بدست آورید. در مقابل اگر از روی علاقه به سمت این زبان رفتید، کلاس های عمومی اموزشگاه های زبان برای شما مناسب بوده که بین 1 یا 2 سال شما را به سطح دلخواه خود می رساند.

در آخر، پشتکار و تمرین باعث پیشرفت شما خواهد شد!

و در نهایت، پشتکار و تمرین دو عامل اساسی هستند که در پیشرفت و یادگیری زبان فرانسوی تأثیر بسزایی دارند. بهتر است بدانید زبان، نیازمند پشتکار و استمرار می باشد تا فرد بتواند به مقصد خود برسد. وقتی که با یک زبان تازه مثل فرانسوی سروکار داریم، پشتکار به عنوان عامل بسیار مهم و تاثیر گذار، عمل نموده که باعث می گردد ما را برای فراز و نشیب های زبان تازه مقاوم سازد. هرچند که می دانیم احتمالا در ابتدا چالش ها وجود داشته باشد، اما با پشتکار، این چالش ها به فرصت های یادگیری تبدیل شده و مهارت های زبانی را افزایش می دهد.

چقدر می پسندید؟

منبع: اتاق

به "پیشرفت سریع در یادگیری تدریس خصوصی زبان فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشرفت سریع در یادگیری تدریس خصوصی زبان فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید