گوگل پاک کن جادویی خود را به گوشی های قدیمی پیکسل و مشترکین گوگل وان هدیه می دهد

به گزارش وبلاگ غزل، گوگل بعضی از ویژگی های نو عکس خود را که تا حالا فقط در گوشی های رده بالا در دسترس بودند، به گوشی های قدیمی تر پیکسل و اعضای Google One هم خواهد اورد و این کار با ابزار Magic Eraser آغاز می نماید. این خبر در وبلاگ گوگل اعلام شده،

گوگل پاک کن جادویی خود را به گوشی های قدیمی پیکسل و مشترکین گوگل وان هدیه می دهد

ویژگی هایی که برای دستگاه های نسل قدیمی تر عرضه می شوند، قبلاً منحصر به مدل های نوتر گوشی های گوگل پیکسل بودند. با این حال، از امروز، ابزارهایی مانند پاک کن جادویی، جلوه HDR و ویرایشگر کلاژ در Google One، Pixel 5a و بسیاری از نسخه های قبلی در دسترس خواهند بود.

در هفته های آینده هر کسی اپلیکیشن های Magic Eraser با Google Photos داشته باشد و حتی اگر کاربر iOS باشد، می تواند از ویژگی های آن بهره ببرد.

ابزار Magic Eraser که در ابتدا در سال 2021 بر روی پیکسل 6 منتشر شد، از هوش مصنوعی (AI) برای شناسایی و حذف قسمت های ناخواسته یک عکس استفاده می نماید. مثلا شما با پاک کن جادویی می توانید اشخاص رهگذری که یک عکس چشم انداز عالی را خراب نموده اند، به راحتی پاک کنید، انگار که هرگز آنجا نبوده اند. کاربران می توانند به سادگی دور مواردی که نمی خواهند حلقه بکشند و Magic Eraser آنها را در عرض چند ثانیه ناپدید می نماید.

علاوه بر این ابزار، کاربران دستگاه های قدیمی تر به به ویژگی Camouflage نیز دسترسی پیدا خواهند کرد که می توانند رنگ اشیاء در عکس شما را تغییر دهند.

جلوه HDR که می تواند روی ویدیوها اعمال گردد تا روشنایی و کنتراست فایل ها را افزایش دهد تا فیلم های دراماتیک و متعادلی آماده اشتراک گذاری ایجاد کند از موارد دیگری است که کاربران بیشتری به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

مشترکین Google One بعلاوه به انواع سبک ها و طرح های انحصاری اضافی برای ویرایشگر کلاژ دسترسی خواهند داشت که به کاربران Google Photo اجازه می دهد تا علاوه بر دسترسی به چندین سبک و طرح نو، سبک ها را روی یک عکس در ویرایشگر کلاژ اعمال نمایند.

در نهایت، مشترکین Google One در ایالات متحده، کانادا، بریتانیا و اتحادیه اروپا می توانند عکس های انتخابی را به موسسات چاپ و پرینت بفرستند و هزینه ارسال برای آنها رایگان خواهد بود.

بسیار معمول است که ویژگی های نو به طور انحصاری در دستگاه های پرچمدار نو بیایند، اما به ندرت دیده می گردد که شرکت هابرای افزایش طول عمر و جذابیت خطوط فراوری قدیمی شان، ابزارهای نو را به گوشی های قدیمی بیاورند. اما باید ببینیم این ابزارهای نو مبتنی بر هوش مصنوعی چقدر بر عمر باتری و عملکرد دستگاه های قدیمی پیکسل تأثیر می گذارند.

Magic Eraser و دیگر ابزارهای ویرایش هوش مصنوعی پیشرفته اکنون برای اعضای Pixel و Google One برای دستگاه های Android و بعلاوه کاربران iOS در دسترس هستند.

منبع: یک پزشک

به "گوگل پاک کن جادویی خود را به گوشی های قدیمی پیکسل و مشترکین گوگل وان هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پاک کن جادویی خود را به گوشی های قدیمی پیکسل و مشترکین گوگل وان هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید