دوچرخه سواری

کمپینگ در فرانسه ، برترین مکان ها برای چادر زدن در فرانسه

شاید زمانی که به یک ماجراجویی و کمپینگ فکر می کنید، فرانسه اولین مکانی نباشد که به آن فکر می کنید ولی تنوع منظره ها طبیعی و منظره ها زیبا آن را به یکی از برترین ها بدل می نماید. کمپینگ در فرانسه می تواند به همان میزان که می خواهید لوکس یا روستایی باشد و...

21 دی 1401

6 تمرین برپی عالی برای تقویت ماهیچه های سراسر بدن

تمرین برپی شاید به اندازه سایر تمرین های قدرتی و هوازی شناخته شده نباشد، ولی همچنان یک تمرین چالش برانگیز به شمار می رود و می تواند تأثیر بسیار بیشتری نسبت به تمرین های ورزشی گوناگون داشته باشد.

8 مرداد 1401

تفریحات رایگان ریو دو ژانیرو را از دست ندهید

در سفر به ریودوژانیرو می توانید جاذبه های این شهر برزیلی، از موزه ها گرفته تا سواحل زیبای آن را با بودجه ای کم ببینید و سفر ارزانیرا برای خود رقم بزنید.

24 فروردین 1401

آشنایی با انواع شکستگی جمجمه و درمان آن

به هرگونه شکستگی در استخوان کاسه سر، که به جمجمه نیز معروف است، شکستگی جمجمه می گویند. انواع مختلفی از شکستگی جمجمه وجود دارد، اما یک علت عمده آن: ضربه یا ضرباتی به سر که به میزان کافی قوی برای شکستن استخوان باشد.

27 دی 1400

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک؛ اقامتی لوکس و رویایی در منطقه ساحلی ازمیر

هتل ویندهام گرند ازمیر اوزدلیک از هتل های 5 ستاره و مشهور در منطقه ساحلی ازمیر است. موقعیت قرارگیری این هتل در مرکز شهر ازمیر با چشم انداز بسیار زیبایی و رویایی است و فاصله بسیار اندکی تا منطقه ها تاریخی مانند شهر تاریخی افسوس و کلیسای مریم مقدس دارد،...

14 مرداد 1400

خبرنگاران نخستین پویش سه شنبه های بدون خودرو 1400 در قزوین برگزار گردید

قزوین - خبرنگاران - نخستین پویش سه شنبه های بدون خودرو 1400 با هدف کاهش استفاده از وسایل نقلیه برای حفظ محیط زیست در قزوین برگزار گردید.

2 اردیبهشت 1400

رکابزنان ناشنوا در انتظار عضویت در اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری

رییس انجمن دوچرخه سواری ناشنوایان گفت: دوچرخه سواری ناشنوایان به دلیل این که عضو اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری نیست برای شرکت در مسابقات با مسائل زیادی روبرو است.

25 مرداد 1399

پایان چربی های بدن پس از کاهش وزن

چاقی به عنوان یکی از مهم ترین نگرانی های سلامت در سراسر دنیا شناخته می گردد و بر همین اساس است که افراد بسیاری در پی کاهش چربی و وزن بدن خود هستند.

16 خرداد 1399

دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا، نایب قهرمانی ایران در تیم اسپرینت معلولان

رقابت های دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا در مالزی با نایب قهرمانی ایران در ماده تیم اسپرینت معلولان پیگیری شد.

23 دی 1398