آیا شما در کسب و کار خود به یک نرم افزار گفتگوی آنلاین احتیاج دارید؟

به گزارش وبلاگ غزل، براساس مطالعه ای که توسط comScore در سال 2017 انجام گرفت تعیین شد که علاقه مندی مردم برای استفاده از تلفن همراه جهت تحقیق و خرید آنلاین بیشتر شده است. امروزه افراد بیش از 50٪ از کل خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام می دهند. ایجاد یک تجربه خوب برای مشتریان پس از خرید، یکی از مهم ترین نکاتی است که باید برای رشد در این فضای رقابتی مورد توجه قرار گیرد. در اینجا یک سوال مهم مطرح می گردد. شما که صاحب یک کسب و کار آنلاین هستید چگونه این کار را انجام می دهید؟

آیا شما در کسب و کار خود به یک نرم افزار گفتگوی آنلاین احتیاج دارید؟

مشکل اصلی خرید آنلاین این است که اغلب کاربران آنلاین احساس می نمایند که از برند شما جدا افتاده اند چون نمی توانند با فردی که مسئول فروش است و به خدمات مشتریان می رسد به راحتی دسترسی داشته باشند. سوال های بی پاسخ مشتریان باعث می گردد که آن ها حتی با وجود انتخاب محصول یا خدمات مورد نظر از وب سایت شما خارج شوند و آن را از رقیبی خریداری نمایند که به سوا ل های آن ها پاسخ می دهد. شما که نمی خواهید به همین راحتی مشتریان خود را از دست بدهید؟ پس به جای دست روی دست گذاشتن از پشتیبانی آنلاین برای سایت خود بهره ببرید.

تحقیقات نشان می دهد که 77٪ از کاربران آنلاین ترجیح می دهند که پیش از خرید، با یک شخص واقعی مکالمه داشته باشند. این مکالمه می تواند به وسیله ایمیل، تلفن، چت آنلاین یا رسانه های اجتماعی انجام گردد اما اغلب، مشتریان چت آنلاین را انتخاب می نمایند چون می توانند بدون اتلاف وقت از همان لحظه ورود به سایت با اپراتور پشتیبانی تبادل نظر نمایند.

کسب و کار اینترنتی

مزایای استفاده از تبادل نظری آنلاین

  • گپ زنده برای مشتریان آسان است

براساس تحقیقات Forrester بسیاری از کاربران در حین خرید آنلاین، خواستار یاری از یک شخص واقعی هستند؛ درواقع به گفته 44 درصد از این کاربران، وجود این شخص واقعی که در حین خرید آنلاین می تواند پاسخ گوی سوال ها باشد، یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که یک وب سایت می تواند ارائه کند.

سامانه پشتیبانی آنلاین این امکان را برای کاربران فراهم می نماید که در حین تبادل نظر به کارهای دیگر خود نیز برسند. بالطبع برداشتن گوشی تلفن، شماره گیری و انتظار برای صحبت با اپراتور پشتیبانی، زمان و انرژی زیادی را در مقایسه با چت آنلاین از کاربران می گیرد.

  • تبادل نظری آنلاین موجب کاهش هزینه های پشتیبانی می گردد

پلتفرم چت آنلاین هزینه های اضافی را کمتر می نماید چون اپراتورها می توانند همزمان با بیش از یک نفر تبادل نظر نمایند و دیگر نیازی به استخدام افراد بیشتر برای پشتیبانی نیست. همچنین با کاهش تعداد تماس های دریافتی، هزینه تلفن نیز کمتر می گردد درنتیجه میانگین هزینه تعامل با مشتریان را پایین می آید.

  • چت آنلاین میزان فروش را افزایش می دهد

چت آنلاین، میزان تردید کاربران را در حین خرید به شدت کاهش می دهد که این امر موجب کاهش تعداد سبدهای خرید رها شده (انتقال محصول به سبد خرید و انصراف از پرداخت مبلغ) و افزایش تکمیل فرآیند خرید می گردد. اپراتورهای پشتیبانی می توانند با مشاهده ترافیک فعلی سایت متوجه شوند که کاربر در چه صفحه ای از سایت واقع شده است و با ارسال یک پیغام، آغاز نماینده تبادل نظر باشند.

  • چت آنلاین یک مزیت رقابتی برای کسب و کارهای آنلاین است

امروزه مشتریان تمایل دارند که چندین کار را همزمان انجام دهند. آن ها این پلتفرم ها را ترجیح می دهند چون می توانند در حالی که مشغول کار هستند با یک شخص واقعی تبادل نظر نمایند و با اطمینان خاطر بدون تردید یا نگرانی خرید خود را انجام دهند. کسب و کارهایی که از این ابزار قدرتمند برای پشتیبانی آنلاین استفاده می نمایند یک قدم جلوتر از رقبای خود هستند. در ادامه می خواهیم یکی از سرویس های قدرتمند ایرانی را در این زمینه به شما معرفی کنیم.

رایچت یک پلتفرم تبادل نظری آنلاین است که شما می توانید با نصب آن بر روی وب سایت خود، بدون محدودیت زمانی و مکانی در تمامی ساعات شبانه روز همراه بازدیدنمایندگان وب سایت خود باشید و آن ها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کنید.

بعضی از ویژگی های رایچت:

پکیج رایگان: شما می توانید پس از ثبت نام، 14روز از تمامی امکانات رایچت بهره ببرید و پس از انتها این مدت، اکانت کاربری شما به صورت اتوماتیک به پکیچ رایگان با امکانات محدود تبدیل می گردد که برای کسب و کارهای نوپا جهت رسیدن به سوددهی بسیار مفید است.

اپلیکیشن اندروید ios: قابل نصب بر روی دستگاه های اندروید و ios، شما می توانید در هر لحظه و مکان، پاسخ گوی نیازهای مشتریان خود باشید.

دریافت شماره تماس و ایمیل قبل از آغاز مکالمه: جمع آوری دیتای مربوط به مشتریان برای یک کسب و کار بسیار مهم است. شما می توانید برای براساس دیتا، استراتژی های جدیدی در راستای اهداف کسب و کار خود تدوین کنید.

هوشمندسازی پیغام: یک صفحه چت به صورت اتوماتیک برای بازدیدنماینده باز می گردد و شما می توانید کاربر را به تبادل نظر دعوت کنید و با پیشنهاد تخفیف یا محصول جایگزین، , را دوباره به چرخه خرید بازگردانید و میزان فروش خود را افزایش دهید.

ایجاد نامحدود سایت و اپراتور: یک بار هزینه می کنید! درحقیقت شما می توانید بدون صرف هزینه اضافی به اکانت خود، سایت یا اپراتور پشتیبانی اضافه کنید.

آرشیو مکالمات و آنالیز کارکرد اپراتورها: با استفاده از این امکان، شما می توانید به عنوان مدیر سایت، میزان کارکرد کارکنان بخش پشتیبانی را آنالیز کنید.

مشاهده اطلاعات کاربران: تمام اطلاعات بازدیدنمایندگان از سایت شما ازجمله تعداد بازدید، موقعیت مکانی (کشور، استان، شهر)، مدت زمان مشاهده سایت، مدت زمان مشاهده هر صفحه سایت و … قابل دسترسی است.

شخصی سازی ابزارک: شکلکی که در قسمت پایین وب سایت گوشه سمت راست، ظاهر می گردد قابلیت شخص سازی مطابق با رنگ سازمانی را داراست.

پاسخ های آماده برای سوال های پرتکرار: ممکن است روزانه، بعضی از سوالات تکراری باشد، شما می توانید پاسخ این سوالات را در این بخش ذخیره کنید و در مواقع لزوم استفاده نمایید.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتردر این زمینه به آدرس وب سایت raychat.io مراجعه کنید.

منبع: مجله شنبه

به "آیا شما در کسب و کار خود به یک نرم افزار گفتگوی آنلاین احتیاج دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا شما در کسب و کار خود به یک نرم افزار گفتگوی آنلاین احتیاج دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید