با برترین مارک آرام بند درب در ایران آشنا شوید!

به گزارش وبلاگ غزل، رپرتاژآگهی - درب ساختمان ها امکان دارد به دلایل متعددی با صدای بلند بسته گردد و آرامش ساکنان را مختل سازد. یکی از مواردی که به برطرف صدای درب یاری می نماید، نصب آرام بند بر روی چارچوب است. آشنایی با برترین مارک آرام بند درب و خرید آن ها باعث می گردد دیگر مسئله ای بابت بازوبسته شدن درب با سرعت و صدایی ناخوشایند نداشته باشید. به صورت کلی آرام بند باعث افزایش امنیت، رفت و آمد آسان و حفظ سکوت محیط می گردد. بنابراین این وسیله در تمام مکان هایی که این موارد مورد احتیاج است، بسیار کاربردی است. می توان از آن در درب ورودی ساختمان های مسکونی، ساختمان های اداری، درب های بیمارستان و درب های خروج اضطراری استفاده کرد.

با برترین مارک آرام بند درب در ایران آشنا شوید!

نقش آرام بند در بهبود عملکرد درب ها

یکی از مشکلاتی که در ارتباط با هر درب ممکن است پیش بیاید، ایجاد صدای ناهنجار هنگام بازوبسته شدن است. این صدای ناخوشایند می تواند در اثر ضربه محکم درب به چارچوب باشد یا می تواند در حین بسته شدن ایجاد گردد. در هر صورت، اگر درب ساختمان با چنین مسائلی روبه رو باشد، باید راه حلی برای آن اندیشید.

آرام بندها نمونه ای از کاربردی ترین اجزای اختیاری درب به شمار می فرایند. این وسیله هیدرولیکی سرعت حرکت درب را تنظیم می نماید و از هر گونه صدا هنگام بازوبسته شدن درب جلوگیری به عمل می آورد. در واقع، آرام بندها ساخته می شوند تا رفتار پرخاشگرانه درب را تحت کنترل قرار دهند و به آن آرامش ببخشند.

شرکت های مختلفی در زمینه ساخت و عرضه این وسیله ها فعالیت دارند. بهترین مارک آرام بند درب آنی است که در طولانی مدت، کمترین صدمه را ببیند. دلیل این امر آن است که آرام بند درب تنها به کنترل سرعت و حرکت درب یاری نمی رساند، بلکه طول عمر قفل و چارچوب و در را نیز افزایش می دهد.

چگونه برای درب، آرام بند انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین آرام بند درب عوامل مختلفی دخیل هستند. از مهم ترین این مولفه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برند آرام بند

اولین نکته، توجه به برندی است که قصد دارید از آن خرید کنید. بعضی از کمپانی های فراورینماینده این جک هیدرولیکی در این زمینه معتبرتر هستند. به همین خاطر، آرام بندهای عرضه شده به وسیله آن ها از کیفیت بیشتری برخوردار است. به طور مثال، می توان به شرکت ساروگلوبال اشاره نمود که در عرصه فراوری و عرضه انواع آرام بند درب در جایگاه صدر فهرست می ایستد. خرید بهترین مارک آرام بند درب باعث می گردد این وسیله مدت زمان طولانی تری کارکرد داشته باشد. بعلاوه آرام بند باکیفیت نه تنها به اجزای درب آسیبی نمی رساند، بلکه طول عمر آن ها را نیز افزایش می دهد.

مدل آرام بند بر اساس قدرت تحمل

این عامل به مقدار تحملی اشاره دارد که یک آرام بند می تواند در برابر وزن درب از خود نشان دهد. قدرت یک آرام بند بر اساس میزان، فنر و شماره سنجیده می گردد. بر اساس این مولفه، آرام بندها به شش دسته تقسیم می شوند:

  • سایز 1: برای وزن 20 الی 45 کیلوگرم
  • سایز 2: برای وزن 45 الی 60 کیلوگرم
  • سایز 3: برای وزن 60 الی 80 کیلوگرم
  • سایز 4: برای وزن 80 الی 100 کیلوگرم
  • سایز 5: برای وزن 100 الی 120 کیلدگرم
  • سایز 6: برای وزن بیشتر از 120 کیلوگرم

مدل آرام بند بر اساس کنترل سرعت درب

مولفه سرعت عاملی برای کنترل حرکت آرام بند به شمار می رود. اینکه بخواهید درب با چه سرعتی بسته گردد، به این بستگی دارد که بهترین مارک آرام بند درب را با چه سرعتی بخرید. مطابق این مولفه، آرام بندها به سه دسته تقسیم می گردد:

آرام بند یک سرعته: این نوع آرام بند به عنوان جکی با مکانیزم ساده به شمار می آید. با نصب آن، می توان تنها از بسته شدن درب اطمینان داشت.

آرام بند دو سرعته: این آرام بند ها در دو مرحله سرعت حرکت درب را کنترل می نمایند؛ یک بار در حرکت برگشتی و دیگری در فاصله 30 سانتی متری به انتهای درب.

آرام بند سه سرعته: اگر بخواهیم یکی دیگر از ملاک های خرید را در کنار انتخاب بهترین مارک آرام بند درب معرفی کنیم، می توانیم از آرام بندهای سه سرعته به عنوان بهترین نوع این جک هیدرولیکی نام ببریم. این مدل آرام بندها علاوه بر انجام مراحل آرام بند دوسرعته، در مرحله پایانی باعث در را به چارچوب چفت می نماید؛ به همین خاطر، مناسب ترین آرام بند برای درب های برقی به شمار میرود.

بهترین برندهای آرام بند کدامند؟

اکنون قصد داریم به یکی از تاثیرگذارترین عوامل انتخاب بهترین آرام بند درب بپردازیم. اگر این محصولات هیدرولیکی به وسیله برندهای معتبری طراحی و فراوری شوند، بیشترین مقدار بازدهی و کیفیت را ارائه می دهند. علاوه بر این، در حداکثر زمان کارایی خواهند داشت و در کوتاه مدت آسیبی نمی بینند. در ادامه از پنج برند از بهترین مارک آرام بند درب صحبت می کنیم:

1. برند ساروگلوبال

شاید نام آرام بندهای ساروگلوبال را آنقدر شنیده باشید که دیگر نیازی به تعریف آن ها نیست. این از کیفیتی حکایت دارد که این برند نام آشنا در محصولات خود به کار می برد. ساروگلوبال در طراحی و ساخت آرام بندها با رعایت استانداردهای UL و ANSI پیش می رود. علاوه بر این، فراوریات هیدرولیکی این برند را می توان نماد کیفیت در نهایت زیبایی در نظر گرفت.

محصولات ساروگلوبال، به عنوان یکی از معتبهترین نمایندگی فروش جک آرام بند، در بازه زمانی طولانی مدت دوام دارند و بر افزایش عمر سایر اجزای درب نیز تاثیر می گذارند. افزون بر این موارد، تمامی آرام بندهای این برند از پیچ تنظیم سرعت قدرتمند برخوردارند که نحوه کارکرد درب را آسان می نمایند.

محصولات این کمپانی به گونه ای است که بعضی از آرام بندهای آن تنها برای وزن های مشخصی نصب می شوند و بعضی دیگر، قابلیت نصب بر روی وزن های کم مانند 20 تا وزن های زیاد مانند 120 کیلوگرم را دارند .

از دیگر قابلیت های انواع آرام بند برند ساروگلوبال می توان به قابلیت تنظیم جهت مشخص زمان قفل کردن درب، تنظیم سرعت چفت و بسته شدن درب، جایگیری آسان همراه با راهنمای کامل نصب، دارای رنگ بندی های متنوع از جمله صدفی، مشکی و طلایی، ضدحریق بودن و بعلاوه دارای پیچی جهت تنظیم قدرت فنر اشاره نمود. مجموع این ویژگی ها این اجازه را به ما می دهد که ساروگلوبال را بهترین مارک آرام بند درب بدانیم.

برند ریوبی

کمپانی های ژاپنی همیشه کوشش نموده اند تا پاسخ اعتماد مشتری خود را به بهترین شکل ادا نمایند. ریوبی یکی از شرکت ها و نمایندگی فروش جک آرام بند درب است که در سال 1943 میلادی در ژاپن فعالیت خود را شروع کرد. محصولات شرکت ریوبی نماد اصالت و کیفیت به شمار می فرایند. این دیدگاه با نگاهی به آرام بندهای این برند و آنالیز آن ها به وضوح به دست می آید.

این شرکت سری آرام بندهای دوزمانه و سه زمانه خود را با استفاده از تکنولوژی EN2، EN3 و EN4 فراوری می نماید. در کنار این، جک های هیدرولیکی ریوبی از 2 پیچ سرعت برخوردار هستند. این قابلیت باعث می گردد که کنترل سرعت و حرکت درب با تنظیم بیشتر همراه باشد.

از دیگر خصوصیت ریوبی به عنوان کمپانی که در زمره بهترین مارک آرام بند درب واقع شده است، می توان به بدنه مستحکم محصولات آن، دوام بالا، کنترل نوسان روغن جک محفظه آرام بند، گارانتی چندساله، امکان نصب بر روی درب های ضدسرقت و برقی، ضد احتراق و با کارکرد طولانی مدت اشاره نمود.

این ویژگی ها سبب شده اند تا ریوبی به عنوان یک نمایندگی فروش جک آرام بند در بسیاری از منطقه ها دنیا مورد استقبال واقع گردد و پس از برند ساروگلوبال، در زمره بهترین های محصولات محافظتی درب قرار بگیرد.

برند کینگ

در فهرست بهترین مارک آرام بند درب قطعا نام برند کینگ وجود دارد. شرکتی کره ای که در سال 1994 فعالیت خود را در زمینه فراوری انواع آرام بند و جک هیدرولیکی شروع کرد. کمپانی کینگ مراکز بسیاری را تحت عنوان نمایندگی فروش جک آرام بند در نقاط مختلف دارد. به دلیل دوام و استحکام زیادی که محصولات این شرکت از آن برخوردار هستند، کینگ همیشه با فروش خوبی همراه است.

از دلایل پرفروش بودن این برند می توان مواردی را چون تنوع آرام بندها، عرضه محصولات در 5 نمره، قدرت و مقاومت زیاد لنگه فنر، بدنه فولادی مقاوم و ضداحتراق، قابلیت استفاده برای درب های فلزی، چوبی، شیشه ای و برقی، قیمت های ارزان، امکان سازگاری با وزن های مختلف درب و انواع قفل ذکر کرد.

ویژگی های فوق باعث می شوند برند کینگ مورد اعتماد مشتریان باشد و اطمینان خاطر آنان را جلب کند. بعلاوه این کمپانی تمامی محصولات فراوریشده را با گارانتی های یک ساله و خدمات پس از فروش متنوع به فروش می رساند.

برند ان اچ ان

اینکه ما برند ان اچ ان را در آخر معرفی می کنیم، قصد داریم حسن ختامی باشد برای آنچه که تا به امروز گفتیم. فهرست بهترین مارک آرام بند درب را بدون ذکر نام شرکت ان اچ ان نمی توان تکمیل کرد. برندی ژاپنی که همچون سایر کمپانی های این کشور، به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت می دهد. محصولات برند ان اچ ان بارها مورد آزمایش و سنجش کیفیت قرار می گیرند و سپس روانه فراوری انبوه و فروش در بازار می شوند.

فراوری و طراحی آرام بندهایی با ظاهری زیبا و خلاقانه از دیگر ویژگی های محصولات شرکت ان اچ ان به شمار می رود. بعلاوه این کمپانی آرام بندهای خود را در پنج سری فراوری می نماید. هر کدام از این سری ها، به وزن و نوع خاصی از آرام بند اختصاص دارند و این در کنار دوام و استحکام بالای آن ها، مجموعا ان اچ ان را در زمره بهترین نمایندگی فروش جک آرام بند قرار می دهد.

سخن پایانی

در این مقاله کوشش کردیم تا در کنار ذکر قابلیت ها و خصوصیاتی که یک آرام بند به درب اضافه می نماید، از بهترین مارک آرام بند درب نیز نام ببریم. هر کدام از برندهایی که معرفی کردیم، در سطح دنیای فروش بسیار زیادی دارند. اگر قصد آرام کردن سروصداهای درب ساختمان را دارید، پیشنهاد ما نصب یک آرام بند باکیفیت است. امیدواریم برندهایی که معرفی کردیم، در انتخاب شما تاثیر مفیدی داشته باشد.

برگرفته از: ساروگلوبال (saroglobal.ir)

منبع: شفقنا اقتصادی

به "با برترین مارک آرام بند درب در ایران آشنا شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین مارک آرام بند درب در ایران آشنا شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید