تعدد اجراهای شهرستانی نویدبخش روزگار خوبی برای تئاتر است

به گزارش وبلاگ غزل، خبرنگاران/خراسان رضوی یک هنرمند عرصه تئاتر گفت: در سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی برای نخستین مرتبه آثار تولیدی شهرستان ها به نسبت مشهد بیشتر است و شاید این موضوع نویدبخش روزگار خوبی برای این هنر باشد.

تعدد اجراهای شهرستانی نویدبخش روزگار خوبی برای تئاتر است

فرشید تمری در جمع وبلاگ غزل مطرح نمود: سیاست کلی برای برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی حضور در شهرستان ها بود. ستاد جشنواره نیز به همین دلیل برنامه ریزی های لازم را انجام داد. در واقع تصور بر این بود که با آوردن تئاتر به شهرستان ها شاید بتوان پل ارتباطی با مخاطبی که در این 2 سال از دست داده ایم، دوباره برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه طی 2 سال گذشته به علت شیوع کرونا تئاتر خیلی خسارت دید، گفت: امیدوارم این جشنواره بهانه ای برای ورود مخاطب به سالن ها باشد اما اینکه چقدر برگزاری آن پیروز بوده، باید منتظر بازخوردها ماند.

تمری با اشاره به حضور خود در ترکیب هیات بازبینی سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوان اظهار کرد: بعضی از نمایش های شرکت کنندگان را مشاهده نموده ام و تصور می کنم شرایط نمایش ها مطلوب بود. سال جاری برای اولین مرتبه بود که خراسان در تئاتر یک پوست اندازی را تجربه کرد و شهرستان های خراسانی توانایی خود را در این هنر نشان دادند.

این هنرمند قوچانی با اشاره به تئاتر غریبستان به عنوان نخستین اجرای سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوان گفت: نمایشی که قوچان اجرا کرد، برای جشنواره صاحبدلان اجرا شده بود. این جشنواره موضوعی است با نگاه دینی که رنگ و بوی دینی و مذهبی دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تعدد اجراهای شهرستانی نویدبخش روزگار خوبی برای تئاتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعدد اجراهای شهرستانی نویدبخش روزگار خوبی برای تئاتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید