تئاتر

در جبهه غرب خبری نیست جوایز اسکار را درو خواهد نمود

پیش بینی منتقدان حاکی از آن است که اقتباس تازه سینمایی از رمان اریش ماریا رمارک، در جبهه غرب خبری نیست ساخته ادوارد برگر بیشترین جوایز را در مراسم اسکار از آن خود خواهد نمود.

21 اسفند 1401

طبیعت گردی نفیسه روشن به همراه دوستانش

خبرنگاران: نفیسه روشن تصویر زیر را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

26 خرداد 1401

حاشیه ها و گزارش نشست های روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400؛ هناس و شب طلایی

طی روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400 دو فیلم هناس به کارگردانی حسین دارابی و شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا اکران شدند.

5 خرداد 1401

سلفی نچرال ترین بازیگر صداوسیما کنار مجذوب کننده ترین بازیگر زن !

عکسی از هدیه تهرانی بازیگر معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون کنار همکار زیبایش لاله مرزبان منتشر شد.

3 اسفند 1400

یک بخش به جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اضافه شد

تهران (پانا) - بخش تئاتر با اجرای بچه ها و نوجوانان زیر 18 سال به بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان اضافه شد.

17 دی 1400

تعدد اجراهای شهرستانی نویدبخش روزگار خوبی برای تئاتر است

خبرنگاران/خراسان رضوی یک هنرمند عرصه تئاتر گفت: در سی و یکمین جشنواره تئاتر رضوی برای نخستین مرتبه آثار تولیدی شهرستان ها به نسبت مشهد بیشتر است و شاید این موضوع نویدبخش روزگار خوبی برای این هنر باشد.

12 دی 1400

جشنواره تئاتر خلخال به پرده آخر رسید

خبرنگاران/اردبیل هفتمین جشنواره تئاتر خلخال با معرفی گروه های برتر نمایشی در این شهرستان به انتها رسید.

5 آذر 1400

بهترین مقاصد گردشگری اوکراین از نظر مردم این کشور ، فروش آنلاین بلیط هواپیما

مردم اوکراین همیشه به مکان های دیدنی کشور خود افتخار می کنند. زیرا این مکان ها نه تنها بسیار زیبا هستند بلکه بازدید از آنها هزینه چندانی بر نخواهد داشت. امروز در مجله خبرنگاران بهترین و زیباترین مقاصد گردشگری اوکراین را که مردم این کشور به گردشگران توصیه...

8 شهریور 1400

تجربه عجیب هنگامه قاضیانی از همراهی با نوجوانان مجرم

ایران/ هنگامه قاضیانی یکی از بازیگرانی است که با تمرین و گفت وگو با نوجوانان مجرم به آنها یاری می نماید تا مواجهه روان شناختی با خود داشته باشند و در بستر آماده سازی برای اجرای تئاتر، تجربه درمان برای آنها اتفاق بیفتد.

28 مرداد 1400

بیوگرافی علیرضا جعفری؛ سعید کوچولوی سریال متهم گریخت!

خبرنگاران | سرویس چهره ها - علیرضا جعفری بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر در سال 1372 در تهران به دنیا آمد. از مهم ترین تجربه های بازیگری او می توان به سریال متهم گریخت و مهمان مامان اشاره نمود. در ابتدا همه او را به خاطر عمویش امیر جعفری می شناختند. اما این...

25 اردیبهشت 1400

آذرنگ: در این فیلم بدترین پدر دنیا برای دخترم بودم

تهران (پانا) - نشست پرسش و پاسخ فیلم روزی روزگاری آبادان با حضور حمیدرضا آذرنگ (کارگردان)، علی اوجی (تهیه کننده)، فاطمه معتمد آریا، الهام شفیعی، هیراد آذرنگ (بازیگر)، سپیده عبدالوهاب (تدوین گر)، بابک بنی اردلان (صدابردار)، سهیل دانش اشراقی (طراح صحنه) و...

14 اسفند 1399

همه چیز درباره نقالی و نقالی خوانی

نقالی یا افسانه گویی ایرانی و شاهنامه خوانی از دیرباز در فرهنگ ما حضور داشته است. نقال با استفاده از حرکات دست، چهره و اشاره به پرده نقاشی شده، داستانی حماسی را تعریف می نماید. برای دانستن پاسخ اینکه نقالی چیست و چگونه نقالی کنیم، آشنایی با...

2 اسفند 1399

دو انتصاب در سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر

تهران (پانا) - محسن بابایی ربیعی به عنوان مدیر دبیرخانه و دستیار دبیر و مهدی دوایی به عنوان مدیر هنری سی ونهمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.

15 آذر 1399

اجرای محدودیت های کرونایی از پنجشنبه در اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا در استان اصفهان گفت: محدودیت های جدید کرونایی به مدت یک هفته در اصفهان اعمال می گردد.

14 آبان 1399

ادوارد گوری؛ تصویرگر ویکتوریایی عصر حاضر

به گزارش خبرنگاران ، 15 آوریل (27 فروردین) مصادف با سال روز درگذشت ادوارد گوری، نویسنده و تصویرگر آمریکایی است که در 22 فوریه 1925 در شهر ایلینوی در ایالت شیکاگو آمریکا به جهان آمد و در سال 2000 در ایالت ماساچوست در گذشت. گوری به دلیل کتاب های داستان مصور خود...

19 خرداد 1399

ایجاد آمفی تئاتر روباز برای برگزاری جشنواره های فرهنگی احتیاج سنندج است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان گفت: ایجاد یک آمفی تئاتر روباز در شهر سنندج برای برگزاری جشنواره های فرهنگی احتیاج استان است.

18 فروردین 1399

فهرست نمایش های مسابقه تئاتر ایران اعلام شد

نمایش های برگزیده جشنواره های تئاتر استان ها و پنج نمایش مهمان حاضر در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

5 اسفند 1398

ستاره های فراموش شده دهه 80 و 90 هالیوود

خبرنگاران: برخی از بهترین فیلم های سینمای هالیوود، در دهه 80 و 90 میلادی ساخته شده اند. مسلماً این فیلم ها بدون بازیگران برجسته خود تا به این حد معروف نمی شدند.

27 دی 1398

بهشت کتاب در پایتخت کشور فنلاند ، تصاویر

با وجود احاطه شدن با دنیای دیجیتال هنوز هم در برخی کشورها تلاش برای ایجاد فضایی دلخواه و انگیزشی جهت مطالعه ، تحقیق ، خرید کتاب و گفتگوهای مفید فرهنگی ادامه دارد…

15 دی 1398

آمد و رفت بهار ؛ نمایشی ویژه بانوان ، روایت پارادوکس خشکسالی و باززایی

نمایش آمد و رفت بهار، به کارگردانی منصوره علی مددی برای دومین بار در چند ماه اخیر روی صحنه می رود.

15 دی 1398