دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی در حال احداث است

به گزارش وبلاگ غزل، دو پست اسکله تفریحی با استانداردهای بین المللی در تالاب بندرانزلی در حال حداث است.

دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی در حال احداث است

صنعت حمل و نقل دریایی و فعالیت های بندری در استان گیلان پیشینه تاریخی دارد. بندر انزلی یکی از بنادر تاریخی و با سابقه در کشور است، این بندر به دلیل برخورداری از مزیت منطقه ها آزاد تجاری-صنعتی، قرارگیری در جهت کریدورهای بین المللی، دسترسی مناسب به شبکه حمل و نقلی سرزمینی، همجواری با استان های صنعتی و بعلاوه نزدیکی به مرکز، جایگاه ویژه ای در میان بنادر شمال کشور داشته و می تواند فرصت بی نظیری جهت جذب جریان های سرمایه، کسب و کار و تجارت منطقه ای و بین المللی فراهم کند.

بندر آستارا نیز از سرمایه های استان گیلان بوده و با کوشش های بخش خصوصی نقش مهمی در راستای فراوری ثروت و اشتغال برای منطقه و کشور داشته است.

دو پست اسکله تفریحی با استانداردهای بین المللی در تالاب بندر انزلی ایجاد می گردد که هم اکنون در حال احداث است، هدف از احداث این اسکله توسعه صنعت بندری و دریایی و بعلاوه ایجاد اشتغال است.

سه پست اسکله که هر یک 180 متر طول داشته در بندر انزلی ساخته شد، بعلاوه در راستای توسعه زیرساخت های بندری،

سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث سیلوی غلات و افزایش 452 درصدی ظرفیت سیلوی نگهداری غلات در بندر، سرمایه گذاری بخش خصوصی (با مشارکت سرمایه گذار خارجی) در احداث مخازن روغن خام و افزایش 100 درصدی ظرفیت مخازن نگهداری روغن در بندر، سرمایه گذاری بخش خصوصی در احداث انبارهای عمومی و افزایش 75 درصدی ظرفیت انبارهای سرپوشیده در بندر، سرمایه گذاری بخش خصوصی (با مشارکت سرمایه گذار خارجی) در احداث اولین پایانه صادراتی بنادر شمال کشور، پروژه ایجاد اولین مجتمع گردشگری دریایی (مارینا) در بنادر شمال کشور انجام شد.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی در حال احداث است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پست اسکله تفریحی در تالاب انزلی در حال احداث است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید