اخبار صنعت

همه چیز درباره دوا کسل Deva Cassel ، دختر مونیکا بلوچی

دوا کسل دختر مونیکا بلوچی بازیگر ایتالیایی و ونسان کسل بازیگر فرانسوی ، متولد 22 شهریور 1383 (12 سپتامبر 2004) در شهر رم ، ایتالیا است. دختر مونیکا بلوچی با 175 سانتیمتر قد و 56 کیلوگر وزن در صنعت مد و فشن و بازیگری فعالیت می نماید و در این عرصه همانند مادر خود ،...

4 فروردین 1403

طرز تهیه آش جو با جو پرک شده ، خوشمزه و مقوی

آش جو یک آش خوشمزه و سالم است که هم می توانید آن را با جو سالم، هم جو پرک شده تهیه کنید. قبلا در کتاب کاله طرز تهیه آش هویج و جو همدانی را آنالیز نموده بودیم و در ادامه طرز تهیه آش جو با جو پرک شده را مرور می کنیم تا بتوانید آن را در روزهای سرد تهیه کنید و لذت...

6 بهمن 1402

ترفندهای طلایی خانه داری که دانستن آنها ضروری است

دانستن ترفندهای خانه داری برای داشتن خانه ای تمیز، مرتب و بدون هیچگونه مشکل ضروری است. این ترفندها به شما کمک می کند تا بتوانید همه مسائل مربوط به خانه و آشپزخانه را با خیال راحت و در مدت زمان بسیار کوتاهی با اطمینان حل کنید.

21 شهریور 1402

باشگاه پرسپولیس علیه سپاهان نامه زد ، افشاگری سرخ ها در 2 مورد

باشگاه پرسپولیس روز قبل نامه مهمی را برای سرپرست سازمان لیگ فوتبال ایران ارسال کرد و از کشوری فرد خواست به تخلفات باشگاه سپاهان رسیدگی گردد. باشگاه پرسپولیس به شدت در پی احقاق حق و حقوق خود در جابجایی است.

12 شهریور 1402

فلسفه خوار شد، کسب وکار بالا نشست

ازجمله قابل توجه ترین این واکنش ها نامه حدود 40 نفر از استادان و پژوهشگران حوزه فلسفه بود که مهدی مجیدپور، رئیس دانشکده مدیریت، علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر را ناچار به نشان دادن واکنش کرد.

24 تیر 1402

مقایسه دو غول هوایی؛ بلوگا در برابر دریم لیفتر

وزن قابل حمل بلوگا در مقایسه با سوپرگاپی (که قبل از بلوگا قطعات ایرباس را جابجا می کرد) دو برابر و حجم قطعاتی که جابجا می شوند تا 30 درصد افزایش یافته است.

31 فروردین 1402

پیشنهاد وسوسه انگیز برای ساپینتو

روی ماتا دستیار ساپینتو به تازگی مصاحبه نموده و گفته است که معلوم نیست سال بعد هم در استقلال باشند!

23 فروردین 1402

عوارض خوردن دوغ برای سلامت بدن

سلامت نیوز نوشت: استفاده از دوغ عوارض و مضراتی را به همراه دارد، به طوری که مصرف دوغ برای خانم ها و بعضی افراد عوارض جدی برای سلامت بدن دارد.

5 فروردین 1402

شدت عجیب زلزله تهران با توجه به نوع گسل ها ، پتانسیل زلزله 7 ریشتری در تهران وجود دارد

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: شهر تهران به علت نوع گسل هایی که در این شهر وجود دارد، پتانسیل وقوع زلزله هایی با توان لرزه خیزی با بزرگای هفت ریشتر را دارد.

25 بهمن 1401

دلبری نصف دنیا در مرکز

خبرنگاران: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اصفهان گفت: 28 شهرستان این خطه در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با 700 دقیقه تور مجازی و به وسیله ویدئو وال به معرفی جاذبه ها و فرصت های سرمایه گذاری حوزه...

22 بهمن 1401

تدوین دستور کار جدیدی برای دسترس پذیرتر کردن گردشگری

میراث آریا/ براساس آخرین گزارش های واصله، تدوین دستور کار جدیدی برای دسترس پذیرتر کردن گردشگری صورت پذیرفت.

16 بهمن 1401

انتخاب نشان پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رئیس جمهوری دریافت کرد

گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و از میان 200 شرکت منتخب بخش خصوصی در ردیف 10 شرکت پیشتاز اقتصاد ایران نهاده شد.

13 بهمن 1401

کمیاب ترین جواهرات جهان ، معرفی زیباترین سنگ های قیمتی

سنگ های قیمتی یا جواهرات یکی از قدیمی ترین اشیای زینتی هستند که از دوران باستان و از همان ابتدای پیدایش انسان مورد توجه قرار داشتند. از این اشیای قیمتی در ساخت حلقه، انگشتر، دستبند، گوشواره، آویز و ... استفاده میشده است. زنان از این سنگ های ارزشمند و زیبا...

13 بهمن 1401

من امید ذاتعلی سلطان گواهینامه ایران هستم!

خبرنگاران : خیلی ها از من می پرسند این همه گواهینامه را برای چه می گیری؟ آیا دنبال معروفیت هستی یا پول و ثروتت زیاد است که نمی دانی چطور خرجش کنی؟

16 آذر 1401

کشت پاییزه گندم در روستا های خلیفان شروع شد

مسئول مرکز جهادکشاورزی دهستان منگورشرقی گفت: بیش از 17 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خلیفان در سال زراعی سال جاری زیر کشت گندم می رود.

1 آبان 1401

پیش بینی فراوری بیش از 2 هزار تن ماهی در قزوین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از پیش بینی فراوری 2 هزار و 192 تن ماهی گرمابی و سردابی در این شهرستان تا سرانجام امسال اطلاع داد.

27 مهر 1401

طرز تهیه کلم پلو با گوشت قلقلی؛ غذای محبوب شیرازی ها

چیزی که کلم پلو شیرازی را از نوع تهرانی آن متمایز می نماید، وجود سبزی های معطر است که عطر و طعم بی نظیری به آن می دهد.

21 مهر 1401

توسعه گردشگری با سفر به کویر سمنان

جشنواره گردشگری با عنوان سفر به کویر در منطقه ها جنوبی سمنان برگزار گردید.

18 مهر 1401

از امید ها برای افزایش قیمت تا میدان داری در فروش یاقوت سرخ

ایجاد مجتمع بارگاهی زرشک در شهرستان زیرکوه، امید ها را برای درآمدزایی کشاورزان و کوتاه شدن دست دلالان افزایش داده است.

16 مهر 1401

بانک اطلاعات منطقه ها گردشگری کشاورزی در استان قزوین تکمیل می گردد

مدیر پروژه حوزه طبیعت گردی، گردشگری کشاورزی و جنگلکاری حوزه شور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تکمیل بانک اطلاعات منطقه ها گردشگری کشاورزی در استان اطلاع داد.

10 مهر 1401
تعداد: (168)