پیشنهاد مجدد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی

به گزارش وبلاگ غزل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا بار دیگر از آمادگی واشنگتن برای مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی خبر داده است.

پیشنهاد مجدد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ غزل به نقل از اسپوتنیک، ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست مطبوعاتی و خبری گفت: ما آماده ملاقات و مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی هستیم. ما در حال همکاری و هماهنگی نزدیک با متحدان مان هستیم.

بر اساس این گزارش، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی بار دیگر بر آمادگی دولت بایدن برای مذاکره بدون پیش شرط با پیونگ یانگ تأکید نموده است که رئیس کره شمالی بارها ضمن اشاره به سیاست های خصمانه آمریکا با این پیشنهاد مخالفت نموده است.

این در شرایطی است که دو کره خط ارتباطی جدیدی را برای اولین بار در دو ماه گذشته فعال نموده اند.

کیم جونگ اون پیش از این در اظهاراتی گفت، خطوط ارتباطی مرزی با کره جنوبی از اوایل اکتبر بازسازی و احیا خواهد شد که این اقدام بخشی از کوشش های پیونگ یانگ برای بهبود روابط و برقراری صلح در شبه جزیره کره خواهد بود.

رئیس کره شمالی بعلاوه اضافه کرد: پیشنهاد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط، در واقع چیزی جز بهانه ای برای پنهان کردن دیدگاه تغییرناپذیر خصمانه واشنگتن علیه کره شمالی نیست.

این در حالی است که پیونگ یانگ به تازگی یک فروند موشک ماورای صوت را آزمایش نموده است که به این ترتیب کره شمالی هم به رقابت قدرت های جهانی برای فراوری و توسعه سامانه های تسلیحاتی پیشرفته ملحق شده است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "پیشنهاد مجدد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مجدد آمریکا برای مذاکره بدون پیش شرط با کره شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید