آقای وزیر یا نمی دانی پورت چیست یا آنکه20 میلیون چه اندازه است!

به گزارش وبلاگ غزل، روزنامه جوان با سید میثم سیدصالحی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران مصاحبه ای انجام داده است.

آقای وزیر یا نمی دانی پورت چیست یا آنکه20 میلیون چه اندازه است!

معاون شرکت مخابرات در باره وعده وزیر ارتباطات برای 20 میلیون پورت فیبرنوری می گوید: روز اول باید می گفتیم آقای وزیر شما بر چه مبنایی داری می گویی به 20 میلیون پورت FTTH احتیاج است؟ مبنای خودت را بگو. یا نمی دانی پورت چیست یا نمی دانی 20 میلیون چه اندازه است! کجای جهان یک چنین سرویسی دارد؟!

شما دارید در خصوص کشوری که کوچک تر از یکی از استان های کوچک ماست صحبت می کنی یا درباره کشور های صاحب فناوری صحبت می کنی؟ فرانسه 60 میلیون پورت ADSL دارد، به سمت FTTH هم حرکت نموده است و 10 تا 12 درصد سرویس FTTH دارد. ما کلاً با 10 میلیون کاربر می خواهیم به 20 میلیون FTTH برسیم.

فقط با گفتن که اتفاقی نمی افتد. می گویند پنج تا قورباغه در استخر بودند، یکی از آن ها تصمیم گرفت به بیرون بپرد، حالا چندتا قورباغه در استخر هستند؟ همچنان پنج قورباغه، چون او فقط تصمیم گرفته است، نپرید! الان هم وزارت ارتباطات نشسته پشت در های بسته و برای خودش تصمیم گرفته، قواعدی هم که می گذارد با قواعد بازار همخوانی ندارد. مخابرات دارد مسیر خودش را می رود و ان شاءالله تا سال 1403 و 1404 در 5 میلیون پورت سرویس خواهد داد. الان 2 میلیون پوشش دارد، 200 هزار عدد هم ارائه شده است،

منبع: فرارو

به "آقای وزیر یا نمی دانی پورت چیست یا آنکه20 میلیون چه اندازه است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای وزیر یا نمی دانی پورت چیست یا آنکه20 میلیون چه اندازه است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید