طراحی گرافیکی و چاپ

راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر مستقر می شوند

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رامسر از استقرار راهنمایان گردشگری در ورودی های رامسر از سمت گیلان و تنکابن، خبر داد.

14 اسفند 1402

تیر خلاص ایلان ماسک به توییتر!

هفته های اخیر اخباری مبنی بر تصمیم ایلان ماسک برای تغییر لوگوی پرنده توییتر به X منتشر شد، حالا او قدم نهایی را برای این اقدام خود برداشته است.

6 مرداد 1402

عوارض پروتئین تراپی مو؛ نکاتی که قبل از انجام این روش باید بدانید

پروتئین تراپی مو یکی از روش های درمانی محبوب است که به شما یاری می نماید تا به موهای ضعیف و نازک، آسیب دیده یا خشک خود یاری کنید. متدهای مختلفی برای انجام این روش وجود دارد؛ شما می توانید در خانه با آماده کردن ماسک های مغذی و مقوی، موهایتان را پروتئین تراپی...

24 خرداد 1402

گوگل پاک کن جادویی خود را به گوشی های قدیمی پیکسل و مشترکین گوگل وان هدیه می دهد

گوگل بعضی از ویژگی های نو عکس خود را که تا حالا فقط در گوشی های رده بالا در دسترس بودند، به گوشی های قدیمی تر پیکسل و اعضای Google One هم خواهد اورد و این کار با ابزار Magic Eraser آغاز می نماید. این خبر در وبلاگ گوگل اعلام شده،

5 اسفند 1401

روش های مختلف برای خالی کردن فضای ذخیره سازی لپ تاپ

کاهش فضای ذخیره سازی خالی، یکی از مسائل رایجی است که می تواند به مرور زمان به سراغ لپ تاپ ها بیاید و برای کاربران مشکل ایجاد کند.

23 مهر 1401

چالش های زندگی در دنیا متاورس

دکتر کمیل احمدی لیوانی پژوهشگر بازار های اقتصادی، مطلبی با عنوان زندگی در دنیا متاورس دنیای اقتصاد نوشت:

14 خرداد 1401

حاشیه ها و گزارش نشست های روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400؛ هناس و شب طلایی

طی روز ششم جشنواره فیلم فجر 1400 دو فیلم هناس به کارگردانی حسین دارابی و شب طلایی به کارگردانی یوسف حاتمی کیا اکران شدند.

5 خرداد 1401

برگزیدگان چهارمین دوسالانه بسته ها معرفی شدند

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین دوسالانه بین المللی بسته ها برگزار گردید و بهترین های طراحی و بسته بندی این رویداد معرفی شدند.

18 اردیبهشت 1401

با روشی بسیار ساده بفهمید افسرده اید یا نه

تهران (پانا) - همواره آثار و علایمی از نظر نشانه های روحی و روانی در فرد خودنمایی می نماید تا کسی بفهمد افسردگی دارد یا خیر. اما به تازگی با روش ساده تری می توان افسردگی را تشخیص داد. یک نشانگر زیستی در خون شناسایی شده است که افسردگی را با یک آزمایش خون نشان...

6 اسفند 1400

اتوپوساید (ETOPOSIDE)

مقدار مصرف: 50 تا 100 میلی گرم به ازای هر مترمربع سطح بدن در روز در سرطان بیضه

28 مهر 1400

شهید آوینی متعلق به همه است، مگر به خانواده اش

روایتی بدون سانسور از زندگی شهید آوینی، هدف مستندی است که قصد دارد روایتی بی پرده از زندگی این شهید ارائه دهد و به جزئیات زندگی او ورود کند. مستندی که محصول سازمان اوج است. سیدعباس سیدابراهیمی آن را کارگردانی کرده و مهدی مطهر تهیه کنندگی آن را عهده دار...

22 اردیبهشت 1400

شناسایی سریع کووید-19 با یاری یک مدل مبتنی بر اشعه ایکس و هوش مصنوعی

پژوهشگران برزیلی، یک مدل مبتنی بر هوش مصنوعی و اشعه ایکس طراحی نموده اند که می تواند به شناسایی سریع کووید-19 یاری کند.

4 اردیبهشت 1400

برگزاری جشنواره بین المللی نقاشی برای بچه ها بیمار

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از نمایش 250 اثر برگزیده ششمین جشنواره بین المللی نقاشی بچه ها، در تهران اطلاع داد.

21 اسفند 1399

چگونه فرآیند فراوری نانوربات با استفاده از DNA بهتر کنترل گردد؟

تحقیقات زیادی درباره ساخت نانوربات ها با استفاده از خودآرایی DNA اجرا شده است به تازگی محققان نشان دادند که چگونه می توان به رشد و شکل گیری بهتر این ساختار ها یاری کرد.

17 دی 1399

تخفیف شهریه به برگزیدگان جشنواره دانشجویان نمونه دانشگاه آزاد

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا صامت گفت: دومین مراسم معرفی دانشجویان نمونه کشوری این دانشگاه همزمان با روز دانشجو(16 آذرماه) برگزار می شود.

10 دی 1399

خبرنگاران تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود رادر لیگ برتر شناخت

رشت - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت گفت: تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت حریفان خود در لیگ کشور را شناخت.

21 آذر 1399

ویروس مجموعه داری به روایت پرویز تناولی

به گزارش خبرنگاران موسسه پژوهشی چاپ و نشر نظر کتاب ویروس مجموعه داری اثر پرویز تناولی را با شمارگان هزار و 200 نسخه، 158 صفحه و بهای 60 هزار تومان منتشر کرد. این کتاب شامل تصاویر آثاری است که در مجموعه شخصی پرویز تناولی وجود دارند و او این آثار را طی 60 سال...

9 مهر 1399

انتشار 60 میلیون کتاب در ترکیه در ماه جولای

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه حرییت- فدراسیون ناشران ترکیه دیروز 4 آگوست به روزنامه ملیت گفت که حدود 60 میلیون کتاب در ماه جولای در ترکیه منتشر شده است.

5 مهر 1399

کرونا آلودگی هوا را در تهران افزایش داد

رییس مرکز تحقیقات آلودگی هوا پژوهشکده محیط زیست دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نتایج تحقیق نشان می دهد غلظت ذرات معلق هوا (PM 2.5) به عنوان مهمترین آلاینده هوای شهر تهران در زمان شیوع کرونا حدود 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

4 مهر 1399

مجموعه کتاب پنج جلدی آدامسی ها منتشر شد

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از روابط عمومی پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی، شهر آدامسی ها جایی است که شخصیت های قصه (نعنایی و بادکنکی و زنجبیلی و آتشی) در آن با ماجراها و مسائل مختلفی روبه رو می شوند و دکتر موزی و کتاب قانون آدامسی ها به کمک شان می آیند.

21 شهریور 1399
تعداد: (28)